قرارداد 10 ساله مایکروسافت با نینتندو شامل انتشار تمام آثار اکتیویژن بلیزارد است


با استناد به اسناد دادگاه اخیر مایکروسافت، تعهد 10 ساله ردموندیس به نینتندو علاوه بر Call of Duty، شامل تمامی آثار اکتیویژن بلیزارد نیز می شود.

در فوریه 2023، مایکروسافت اعلام کرد که قراردادی 10 ساله با نینتندو امضا کرده است تا نسخه‌های بعدی سری Call of Duty را برای پلتفرم‌های این شرکت ژاپنی پس از خرید Activision Blizzard منتشر کند. اکنون به نظر می رسد که این معامله فقط شامل بازی های Call of Duty نمی شود، بلکه تمام کارهای Activision Blizzard را نیز شامل می شود.

در اسنادی که در جلسه دادگاه اخیر علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ارائه شد، مایکروسافت اعلام کرد که بر اساس توافق فوق، نه تنها بازی‌های Call of Duty را برای نینتندو منتشر می‌کند، بلکه تمام آثار آتی اکتیویژن بلیزارد را نیز در دسترس قرار خواهد داد. کاربران این پلتفرم پس از ادغام، نینتندو [Activision Blizzard و Microsoft] او دارای حقوق قراردادی برای دریافت محتوای Activision از جمله بازی‌های Call of Duty است.

در همان اسناد، مایکروسافت بار دیگر تعهد خود را برای انتشار بازی‌های Call of Duty برای جانشین کنسول نینتندو سوییچ در حال توسعه تکرار کرد. مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که قراردادی 10 ساله با پلی استیشن امضا کرده است. با این حال، این قرارداد تنها شامل انتشار نسخه های آینده Call of Duty برای پلتفرم های سونی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نسل جدید ردیابی پرتوهای AMD پیشرفت چشمگیری داشته است