شایعه: کاهش موقت قیمت پلی استیشن 5 در مناطق منتخب


ظاهراً کنسول پلی استیشن 5 در مناطق خاصی مانند آمریکا و آلمان تخفیف موقتی خواهد داشت.

اخیرا Billbill-Kun یکی از دیتامینرهای قابل اعتمادی است که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات بازی از قبل دارد. به عنوان مثال، او بارها و بارها بازی های رایگان ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس را قبل از اعلام رسمی فاش کرد. حال او مدعی شده است که به زودی تخفیف موقتی برای کنسول های پلی استیشن 5 در آمریکا و اروپا اعلام می شود.

او مدعی شد که پس از کمپین های تبلیغاتی اخیر در اسپانیا، پرتغال و فرانسه، کنسول های پلی استیشن 5 در آلمان، آمریکا و بریتانیا تخفیف موقت خواهند داشت. این تخفیف ها به شرح زیر خواهد بود:

  • آلمان: کاهش قیمت 75 یورو (474.99 یورو به جای 549.99 یورو)
  • ایالات متحده: 50 دلار تخفیف (449.99 دلار به جای 499.99 دلار)
  • بریتانیا: 75 پوند تخفیف (405 پوند به جای 480 پوند)

به گفته Billbil-Kun، این تخفیف ها در PlayStation Direct، فروشگاه رسمی پلی استیشن و خرده فروشان در هر کشور مانند Amazon، Mediamarket، Target و Game اعمال می شود. لازم به ذکر است که پس از مشکلات اقتصادی، سونی در آگوست گذشته قیمت پلی استیشن 5 را در اروپا، ژاپن و بخش هایی از آمریکای شمالی به غیر از آمریکا افزایش داد.

تقریبا یک سال بعد، مایکروسافت تصمیم گرفت قیمت کنسول Xbox Series X و سرویس اشتراک Xbox Game Pass را نیز افزایش دهد. کاری پرزرئیس ارتباطات بازی های این شرکت گفت: “سال هاست که ما قیمت ثابتی روی کنسول ها داشتیم و اکنون قیمت ها را برای منعکس کننده شرایط رقابتی در هر بازار تنظیم کرده ایم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان تست سرور بازی XDefiant اعلام شد