سریال قاتل سریال شیطان در شهر سفید در Hulu متوقف شد، اما می تواند در جای دیگری زندگی کند

اسکورسیزی و دی کاپریو پیش از این چندین بار برای فیلم های The Departed و The Wolf of Wall Street با هم کار کرده اند. آنها دوباره در فیلم Killers of the Flower Moon امسال با دی کاپریو بازی می کنند و اسکورسیزی کارگردانی می کند.

بر اساس کتاب اریک لارسون، شیطان در شهر سفید داستان معمار رویایی دانیل اچ. برنهام و قاتل سریالی دکتر اچ اچ هولمز را در سال 1893 در پس زمینه نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال جاری در آنجا روایت می کند. ریوز برای بازی در نقش برنهام صف کشیده بود، اما هیچ بازیگری برای بازی در نقش هلمز قرارداد امضا نکرده بود.

با توجه هالیوود ریپورترجرمی آلن وایت (خرس) و جود لا (دو پاپ) می‌توانند در این پروژه حضور داشته باشند و مت راس (روانی آمریکایی) کارگردانی تکرار بعدی این مجموعه را بر عهده بگیرد.

هولمز خانه ای ساخت که به آن معروف است قلعه قتل، که همه چیز برای کشتن مردم و پنهان کردن شواهد لازم را داشت. حرفه قاتل او در نمایشگاه جهانی 1983 به اوج خود رسید.

یک منبع گفت تنوع برنامه‌هایی برای خرید The Devil in the White City از خانه‌های بالقوه دیگر در دست اجراست، اگرچه نامی از آنها در گزارش ذکر نشده است.

پروداکشن آپیان وی دی کاپریو در سال 2010 حقوق فیلم را خریداری کرد و برنامه اولیه این بود که کتاب را برای فیلمی با بازی دی کاپریو در نقش هلمز با کارگردانی اسکورسیزی اقتباس کند. این اتفاق هرگز نیفتاد و فیلم به یک سریال تلویزیونی تبدیل شد که اکنون با مشکلات خاص خود مواجه می شود.

بخوانید  Palworld - نکات فنی باستانی و راهنمای ساخت

پس از جدایی ستاره کیانو ریوز در سال 2022، Hulu ساخت سریال The Devil in the White City را که از مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو ساخته شده بود، متوقف کرد. ریوز پس از ترک کارگردان تاد فیلد، سریال را ترک کرد و اکنون سریال در حال تغییر و تحول بزرگی است، اگرچه ممکن است نمایش برای همیشه نمرده باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.