جایزه بزرگ در “پن کوین در جیب شما، جایزه در دست شما”


مهمانی بزرگ “پنگوئن در جیب شما، جایزه در دست شما” برنامه Panco با جوایز ارزشمندی برای شرکت کنندگان آغاز شد.

در این کمپین که از 25 اسفند آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، کاربران برای شرکت در قرعه کشی باید ماموریت های خود را انجام دهند و هر چه تعداد ماموریت های بیشتری را انجام دهند امتیاز بیشتری کسب کرده و شانس بیشتری خواهند داشت. از برنده شدن ماموریت هایی مانند دعوت دوستان به اپلیکیشن، خرید پن کوین (یک سکه رایج در اپلیکیشن) و…

علاوه بر این، به لطف جکپات داخل صفحه جشنواره، کاربران می توانند هر روز شانس خود را برای تخفیف های ویژه پانکو و برندهای برتر مانند تاسوفان، اسنپ فود، اکالا و تکنولایف امتحان کنند.

اما این تمام ماجرا نیست!

در این کمپین تخفیف های ۱۵ تا ۳۵ درصدی خرید پن کوین انگیزه ای جذاب برای خرید است. با خرید این پنکوین ها می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید و شانس بیشتری برای دریافت جوایز پنکو داشته باشید. برای برندگان این کمپین جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به:

  • 3 گوشی سامسونگ M32 5G
  • 5 ساعت هوشمند Mi Band 7 NFC
  • جوایز 20 میلیون تومانی

پانکو چیست؟

همانطور که می دانید طرفداران بازی های آنلاین در ایران کم نیستند و هر روز بسیاری از دوستان و آشنایان ما بازی های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. بسیاری از این بازی ها پارتی بازی هستند و امکان انجام آن ها در مهمانی یا صحبت با بازیکنان دیگر در حین بازی جذابیت این نوع بازی ها را دو چندان می کند. اما بسیاری از این اپلیکیشن ها ایرانی نیستند و بازی با آن ها سخت است و حضور یک اپلیکیشن ایرانی که بتوان بهترین و محبوب ترین بازی ها را در آن بازی کرد، احساس می شود. اینجاست که باید نام پانکو و بازی های جذاب آن را آورد.

بخوانید  عرضه مجدد بازی Warzone با نام جدید Warzone Caldera

Panko یک اپلیکیشن بازی و سرگرمی آنلاین است که در مدت کوتاهی از عرضه خود توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

بازی هایی مانند Mafia, Esmfamil, Mench, Ono, Dare to Be True, Russian Roulette و Battle of Words در اپلیکیشن Panko موجود است و کاربران می توانند این بازی های محبوب را به صورت آنلاین با دوستان، آشنایان یا دوستان، خانواده خود انجام دهند. این اپلیکیشن علاوه بر بازی های مورد علاقه کاربران، قابلیت های متنوع دیگری نیز دارد. Panko به کاربران امکان ایجاد اتاق های مختلف و تماس های ویدیویی یا صوتی چند نفره را ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند پیام های صوتی، متنی، عکس، ویدئو یا موسیقی را بدون محدودیت و ایمن برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند. یکی از جدیدترین بازی هایی که در چند سال گذشته مورد توجه ایرانیان قرار گرفته بازی مافیا است. مافیا یک بازی گروهی است، هر چه نقش‌ها در آن بیشتر باشد، بازی پیچیده‌تر می‌شود و کاربران هنگام بازی هیجان بیشتری را احساس می‌کنند. پانکو این امکان را برای علاقه مندان به بازی محبوب مافیا فراهم کرده است که کاربران می توانند این بازی را با تعداد افراد مختلف و حتی تا 22 نفر به صورت آنلاین انجام دهند. این ویژگی مختص Panko است و به ندرت در سایر برنامه های بازی دیده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های خوب پنکو امکان یادگیری بازی های مختلف برای افرادی است که می خواهند بازی های جدید را امتحان کنند اما قوانین و نحوه انجام بازی ها را نمی دانند.

بخوانید  فیلم ماموریت جدید: غیرممکن - قسمت اول Dead Reckoning که تعقیب و گریز ماشینی هیجان انگیز رم را نشان می دهد

در کنار این بازی ها، پانکو بازی های جذاب و متفاوت دیگری را نیز معرفی کرده است. به عنوان مثال یکی از این بازی ها Pankio’s Quiz است که دانش عمومی و هوش کاربران را آزمایش می کند. به این ترتیب کاربران یک بازی جذاب انجام می دهند و اطلاعات عمومی خود را بهبود می بخشند. Panko ویژگی های جالب دیگری دارد که به ندرت در برنامه های دیگر می بینیم. به عنوان مثال کاربر می تواند چت روم ها و گروه های صوتی و تصویری را در پانکو ایجاد کند تا در حین بازی به راحتی با دوستان خود چت کند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید پانکو را انتخاب کنیم؟

وجه تمایز Panko از سایر برنامه های بازی، تنوع گسترده بازی ها و سرگرمی های هیجان انگیز و سایر ویژگی های تعبیه شده در برنامه است. کاربران می توانند از تمام عملکردهای اصلی Penko به صورت رایگان برای انجام بازی های برنامه Panko استفاده کنند. نکته مهم دیگر در مورد Panko نصب آن بر روی تمامی گوشی های موبایل اندروید و IOS است.

پنکو را از گوگل پلی دانلود کنید | Panko را از اپ استور دانلود کنید | Panko را از بازار دانلود کنید | دانلود پانکو از مایکت