سریال جدید سازندگان بازی تاج و تخت با بودجه کلانی تولید شد

بودجه هر قسمت از Three Body Trouble نوشته دیوید بنیوف و Dr. ب. Vice بیش از هر برنامه دیگری در نتفلیکس وجود داشته است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال علمی تخیلی درام Three Body Trouble نوشته… دیوید بنیوف و ژانویه. ب. ویسسازندگان بازی تاج و تخت بودجه هنگفتی به دست آوردند. Playlist Media به نقل از وال استریت ژورنال، تقریباً 20 میلیون دلار برای هر قسمت و 160 میلیون دلار برای فصل اول این اقتباس از کتاب Three-Body Trouble گزارش کرده است. لیو سیکسین خرج شده است

Three-Body Issue رکورد بیشترین بودجه برای یک سریال در نتفلیکس را شکست که قبلاً در اختیار سریال لایو اکشن One Piece با قیمت 17 میلیون دلار در هر قسمت بود. بودجه این سریال برابر با House of the Dragon، پرهزینه ترین نمایش شبکه مکس بود. در حالی که هر قسمت از ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت) 58 میلیون دلار برای آمازون هزینه داشت.

دانلود ویدیو از ابرات

در خلاصه مجموعه مشکلات سه بدن می خوانیم: “تصمیم سرنوشت ساز یک زن جوان در چین در دهه 1960 حتی اکنون در مکان و زمان منعکس شده است. هنگامی که قوانین طبیعت به طور غیرقابل توضیحی در مقابل چشمان همه آشکار می شود، گروهی از دانشمندان با استعداد با یک کارآگاه خارق العاده تیم می شوند تا با بزرگترین تهدید تاریخ … بشریت مقابله کنند. فرمان این سریال در دستان شماست. درک سونگ، اندرو استانتون، مینکی اسپیرو و جرمی پودسوا او در حال سقوط بود

بخوانید  اولین تیزر Twisted Metal Show اولین نگاهی به دلقک شیطانی Sweet Tooth به ما می دهد.

جوآن آدپوبازیگر سریال Watchmen جان بردلی وستبازیگر فیلم Moonfall تسای چین، نماینده شانگ چی (شانگ چی)، لیام کانینگهامبازیگر سریال Game of Thrones ایزا گونزالس، بازیگر سینما (آمبولانس)، جس هانگبازیگر سریال 7 آیبر (گاوهری) سی. شیموکابازیگر سریال Arrow بندیکت وانگ، بازیگر فیلم نه روز (9 روز) و سامر عثمانی، بازیگر جانشینی در مجموعه مشکلات متشکل از 3 موجود بازی می کند.

الکساندر وو، تهیه کننده سریال The Terror با همکاری دیوید بنیوف و D.B. ویس مجموعه Three Body Trouble را خلق کرد و به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در پروژه ایفای نقش می کند. رام برگمن و نینا رودریگ از شرکت تی استریت، رایان جانسون و برنادت کالفیلد تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند لین چه، رئیس سابق گروه Yoozoo و ژائو جیلونگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی آن عمل می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر