راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

مثلا یکی از آن‌ها نصب برنامه Google Opinion Rewards است که برای این کار شاید نیاز به تغییر IP وجود داشته باشد. برخی از یوتیوبرها نیز به مخاطبان‌شان CP رایگان می‌دهند و باید کمی خوش شانس باشید که از این روش بتوانید ارز درون بازی را دریافت کنید. بعضی از نقشه‌ها همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند و برخی از آن‌ها نیز محدود به یک حالت خاص می‌شوند. بنابراین شما نمی‌توانید همیشه به تمامی نقشه‌های بازی Call of Duty Mobile دسترسی داشته باشید.

  • خرید سی پی کالاف با ارزانترین قیمت و شارژ فوری در سایت پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک .
  • یک مپ جدید مورد انتظار است که قرار است به طور خاص برای کالاف دیوتی موبایل باشد و به نام New Vision City منتشر خواهد شد.
  • علاوه بر این موارد، شما با هزینه کردن سی پی می توانید امکاناتی را که در بازی در اختیار دارید ارتقا دهید.
  • هر چقدر هم که عملکرد گوشی سنگین‌تر باشد حرارت تولید شده افزایش می‌یابد.

چنانچه یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با فراینده ساده‌ای روبرو خواهید بود. در این شرایط حتی اگر گوشی خود را عوض کنید با اطلاعات جیمیل اکانت خود می‌‎توانید به بازی ادامه دهید. به طور کل سبک بازی کالاف دیوتی موبایل به دو دسته چند نفره و بتل رویال تقسیم بندی می­شود. کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی به حساب می­آید، به طوری که در ساعات ابتدایی انتشار آن بیش از 20 میلیون گیمر آن را در دستگاه های خود نصب کرده اند. همین موضوع باعث شده، کالاف دیوتی موبایل رکورد پردانلود ترین بازی موبایلی را بشکند. مجموعه بازی های کالاف دیوتی از بهترین ها در این سبک به حساب می­آید.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ | 1gamer

پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در قبل گفمجله خبری یک گیمر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود نیاز دارید که بازی را در یک حساب کاربری ذخیره داشته باشید. با انجام این کار شما در هر زمانی و با هر موبایلی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، ادامه بازی خود را دنبال کنید و دیگر لازم نیست بازی را از اول شروع کنید. به همین منظور در صفحه ابتدایی بازی، روی گزینه کال اف دیوتی در وسط بزنید و در ادامه ایمیل یا جیمیل خود را در اولین کادر و رمز جیمیل را در کادر بعدی وارد کنید ودر نهایت کلید sign in now را بزنید. اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده باشید، می‌‎توانید با لمس گزینه forget password یک لینک با ایمیل دریافت کنید که به شما امکان می‎‌دهد تا رمزعبور خود را ریست کنید و این راهکار به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل کمک خواهد کرد. دو گزینه دیگر که در ابتدای بازی برای ساخت حساب کاربری می‌توان از آنها استفاده کرد اکانت اکتیویژن یا فیسبوک است.

دسته: بازی کالاف دیوتی موبایل

به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند. این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

خرید پک گوست کالاف دیوتی موبایل

در این فصل کاراکتر‌های فوق‌العاده‌ جذابی به بازی اضافه شدند که حضور یک مهمان افتخاری در میان آن‌ها همه بازیکنان را شوکه کرد. البته اگر به دنبال بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل می‌گردید هم توصیه می‌کنیم به مطلب مربوط به این موضوع سر بزنید. در این مواقع رنک مچ گزینه بسیار خوبی برای جلوگیری از بروز این اتفاق است. اما پس از گذشت مدتی ممکن است، گیمرها از رقابت با افراد سطح پایین و بی تجربه خسته شوند و بخواهند به رقابت با افراد حرفه ای تر بپردازند. در این مواقع گیمرها می‌توانند، سی پی کالاف خریداری کنند تا به وسیله آن سریع‌تر پیشرفت کنند و به سراغ رقابت با گیمرهای حرفه‌ای‌تر بروند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر