بازسازی Resident Evil 5 زودتر از زمان مورد انتظار ارائه خواهد شد

به نظر می رسد کپکام قصد دارد در آینده ای نزدیک نسخه جدیدی از Resident Evil 5 را معرفی کند.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Capcom در حال کار بر روی Resident Evil 9 و نسخه های دیگر این سری است. مدتی پیش یکی از اینسایدرهای معروف ادعا کرد که پنج نسخه از Resident Evil در حال توسعه است. احتمالاً بازسازی Resident Evil 5 یکی از این آثار خواهد بود و فعالیت های اخیر کپکام نشان می دهد که این بازی زودتر از حد انتظار معرفی خواهد شد.

کپکام از عرضه بازی های زیادی در سال های 2024 و 2025 خبر نداده است. بنابراین حتی یک اشاره کوچک به قسمت جدید بعدی این مجموعه، طرفداران را خوشحال خواهد کرد. یکی از کاربران توییتر به نام PRE-Alarabiya اخیرا متوجه تغییراتی در صفحه SteamDB برای Resident Evil 5 شده است. Resident Evil 5 قبل از انتشار Resident Evil 4 Remake Gold سه به روز رسانی دریافت کرد که شامل حذف نام، توضیحات و زمان انتشار بازی بود.

تغییرات در صفحه Resident Evil 5 در پایگاه داده SteamDB

Capcom مدت زیادی است که صفحه Resident Evil 5 را در SteamDB تغییر نداده است. بنابراین ایجاد چنین تغییراتی پس از سه سال عجیب به نظر می رسد. اگر به روند انتشار نسخه های قبلی Resident Evil نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که Capcom قبل از معرفی نسخه جدید Resident Evil 4 از چنین رویکردی پیروی کرده است. ویرایش پنجم

در گذشته، کپکام نام Resident Evil 4 را در Steam به Resident Evil 4 (2005) تغییر داد تا بازیکنان بتوانند نسخه بازسازی شده را از نسخه اصلی تنها با نام تشخیص دهند. با توجه به اینکه کپکام نام رزیدنت اویل 5 را تغییر داده است، به نظر می رسد که طرفداران باید منتظر ارائه نسخه بازسازی شده این بازی در آینده ای نه چندان دور باشند. با این حال، این بازی احتمالاً در سال 2024 به دست بازیکنان نخواهد رسید و برای رونمایی از آن در سال جاری کافی است.

بخوانید  همه برنامه های ویندوز از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی با وضوح فوق العاده پشتیبانی می کنند

Resident Evil 4 Remake به عنوان آخرین قسمت این مجموعه توانست 6 میلیون نسخه بفروشد. در حالی که مجموع فروش بازی های Resident Evil نزدیک به 160 میلیون نسخه است. در نتیجه بعید نیست کپکام بخواهد با ارائه نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 5 به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند. البته هیچ یک از این موارد به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است و طرفداران باید منتظر زمان بیشتری برای اطمینان خاطر باشند. اطلاعاتی که باید منتشر شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر