بازی استراتژی جنگ ستارگان لغو نشده است

بیت ریکتور با انتشار توییتی جدید تایید کرد که بازی استراتژی جنگ ستارگان هنوز در دست توسعه است.

صنعت بازی های ویدیویی روزهای سختی را پشت سر می گذارد. زیرا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، هزاران کارمند در این صنعت اخراج شده‌اند، برخی از استودیوها به طور کامل تعطیل شده‌اند و تعدادی از پروژه‌ها و بازی‌های خدماتی زنده، مانند بازی تیراندازی اول شخص Star Wars Mandalorian از Electronic Arts و Twisted. Metal by Firesprite کنسل شده است.

بیت ریکتور در توییتی تایید کرد که بازی استراتژی جنگ ستارگان لغو نشده است. مدت کوتاهی پس از تأسیس در سال 2022، Beat Reactor برای توسعه این بازی با Respawn Entertainment همکاری کرد. جزئیات زیادی در مورد این پروژه وجود ندارد، اما ما می دانیم که یک توسعه دهنده سابق Civilization در راس آن است.

بازی استراتژی جنگ ستارگان ممکن است هنوز تا انتشار فاصله زیادی داشته باشد، اما ظاهراً وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارد. در نتیجه مانند دیگر آثار استودیوهای الکترونیک آرتز لغو نشد. استودیوی Bit Reactor گفت: «این یک هفته سخت برای صنعت بازی بود، به خصوص برای ما که از نزدیک با بقیه تیم Respawn درگیر بودیم. اما برای اطلاع شما باید بگوییم که با تمام وجود داریم کار می کنیم و بازی ما تحت تاثیر اخبار هفته گذشته قرار نگرفته است.”

الکترونیک آرتز می خواهد توسعه بازی هایی مانند جنگ ستارگان را که مالک آن نیست متوقف کند. نسخه سوم Star Wars Jedi در حال توسعه است، اما احتمالاً این پایان آن خواهد بود. الکترونیک آرتز قصد دارد بیشتر بر روی IP های خود تمرکز کند و اخراج 700 کارمند خود را آغاز کرده است.

بخوانید  اضافه شدن Deathloop و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass

تحریریه مجله بازی یک گیمر