دیزنی پلاس برخی از محتوای جریان خود را حذف خواهد کرد

دیزنی هنوز مشخص نکرده است که چه محتوای خاصی از پلتفرم‌های استریم حذف می‌شود، اما این حرکت احتمالاً بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر این شرکت برای ساده‌سازی عملیات و بهینه‌سازی ارائه محتوا خواهد بود. این شرکت تلاش کرده است تا واحدهای تجاری و پیشنهادات مختلف خود را در یک کل منسجم و یکپارچه ادغام کند، و تصمیم برای حذف برخی از محتوا از خدمات DTC احتمالا بخشی از این تلاش است.

با توجه تنوعمک کارتی توضیح داد که دیزنی «محتوای سرویس‌های DTC ما را بررسی می‌کند تا با تغییرات استراتژیک رویکرد ما در مدیریت محتوا همسو شود» و این بررسی منجر به حذف «محتوای خاصی از پلتفرم‌های محتوا. جریان سازمانی» می‌شود. او در ادامه فاش کرد که دیزنی انتظار دارد در نتیجه این تصمیم در سه ماهه سوم بین 1.5 تا 1.8 میلیارد دلار کاهش قیمت داشته باشد.

مدیر مالی همچنین خاطرنشان کرد که در آینده، دیزنی قصد دارد «حجم محتوای کمتری مطابق با این تغییر استراتژیک» تولید کند. این بدان معنی است که در حالی که شرکت به تولید محتوا ادامه می دهد، کمتر از آن برای تمرکز بر تعداد کمتری از پیشنهادات با کیفیت بالا تولید می کند.

دیزنی اعلام کرده است که قصد دارد محتوای خاصی را از پلتفرم های پخش مستقیم به مصرف کننده خود حذف کند. این اعلامیه در جریان تماس اخیر دیزنی توسط مدیر مالی این شرکت، کریستین مک کارتی، اعلام شد.

اخبار حذف محتوای دیزنی در زمانی منتشر می شود که این شرکت با رقابت فزاینده ای از سوی نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو مواجه است. دیزنی با تمرکز بر روی محتوای با کیفیت بالاتر و با دقت بیشتر، می تواند به دنبال متمایز کردن خود از رقبای خود و جذب مخاطبان باهوش تر باشد.

بخوانید  اشاره احتمالی فیل اسپنسر به دستگاه استریم بازی شرکت مایکروسافت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر