دیزنی پلاس با وجود از دست دادن 4 میلیون مشترک، ضرر کسب و کار استریم را 400 میلیون دلار کاهش داد

روز چهارشنبه، سهام دیزنی با قیمت 101.14 دلار به ازای هر سهم بسته شد. ایگر و دیگر مدیران دیزنی قرار است یک کنفرانس تلفنی برگزار کنند تا درباره عملکرد سه ماهه با جزئیات بیشتر صحبت کنند.

با این حال، اخبار مثبتی برای این شرکت وجود داشت، زیرا این شرکت کاهش زیان کسب و کار استریم را به میزان 400 میلیون دلار گزارش داد که کاهش 26 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در آمریکای شمالی، Disney+ حدود 300000 مشترک خود را از دست داد و مجموع مشترک خود را به 46.3 میلیون رساند، اما نزدیک به یک میلیون مشترک در بازارهای بین‌المللی به دست آورد. Hulu در سه ماهه 200000 مشترک به دست آورد که در مجموع به 48.2 میلیون نفر رسید، در حالی که ESPN+ با 400000 افزایش به 25.3 میلیون نفر رسید.

علیرغم کاهش تعداد مشترکین، باب ایگر، مدیر عامل شرکت، گفت که از عملکرد شرکت در سه ماهه خرسند است و نتایج مالی بهبود یافته کسب و کار پخش جریانی را به تغییرات استراتژیکی که شرکت ایجاد کرده است نسبت می دهد تا جایگاه دیزنی را برای رشد و موفقیت ادامه دهد.

با توجه به الف گزارش درآمد اخیر منتشر شده استدیزنی پلاس برای دومین سه ماهه متوالی در سه ماه اول سال 2023 شاهد کاهش تعداد مشترکین بود و 4 میلیون مشتری این سرویس را کنار گذاشتند. این شرکت همچنین در پایان سال 2022 شاهد کاهش تعداد مشترکان بود.

بخوانید  چرا فرهنگ پاپ عاشق RPG-7 - Loadout - Loadout است

در پایان سه ماهه اول سال 2023، دیزنی پلاس 157.8 میلیون مشترک داشت که این تعداد مشترک بود. تنوع کمتر از 163.17 میلیون پیش بینی وال استریت بود. کاهش تعداد مشترکین به دلیل کاهش 4.6 میلیونی متوالی در Disney+ Hotstar، نسخه ای از سرویس موجود در هند و آسیای جنوب شرقی بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر