نمایش های Hulu ممکن است در سال 2023 به دیزنی پلاس بیایند

در جریان تماس اخیر دیزنی از درآمد اجاره، باب ایگر مدیر عامل شرکت گفت که برخی از محتوای Hulu در Disney+ قرار خواهد گرفت. این تجربه ترکیبی “یک برنامه” قبل از پایان سال 2023 راه اندازی می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در همان تماس، ایگر گفت که دیزنی قصد دارد قیمت اشتراک های دیزنی+ را افزایش دهد. افزایش دقیق نامگذاری نشده است، اما دیزنی قصد دارد قیمت‌ها را برای ردیف بدون آگهی و طرح پشتیبانی شده از آگهی افزایش دهد. دیزنی و هولو در سال 2022 افزایش قیمت داشتند.

اینکه چه محتوایی از Hulu به دیزنی + راه پیدا می کند هنوز مشخص نشده است. همچنین تاریخ انتشار دقیقی برای این ویژگی وجود ندارد.

این ادغام به معنای پایان برنامه های فردی نیست. ایگر گفت: «در حالی که ما به ارائه دیزنی+، Hulu و ESPN+ به عنوان گزینه‌های مستقل ادامه می‌دهیم، این یک پیشرفت منطقی از سوی ما است. [direct-to-consumer] ارائه‌هایی که فرصت‌های بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند و در عین حال به مشترکان طرح دسترسی به محتوای قوی‌تر و کارآمدتر می‌دهد، که منجر به تعامل بیشتر مخاطبان می‌شود و در نهایت منجر به پخش یکپارچه‌تر می‌شود. »

با توجه تنوع، این ادغام برنامه ریزی شده نشانه این است که دیزنی قصد دارد به مالکیت Hulu ادامه دهد. از ژانویه 2024، دیزنی می تواند Comcast را از 33 درصد سهام خود بخرد و تجارت را به طور کامل در اختیار بگیرد. هنوز مشخص نیست که دیزنی قصد دارد چگونه ادامه دهد.

بخوانید  Hot Wheels Unleashed 2، نسخه ویژه انحصاری Walmart، تخفیف زیادی دریافت می کند