دلیل خلق شخصیت‌های کوما و پاندا در سری بازی‌های Tekken مشخص شد


کارگردان Tekken 8 اخیرا در مورد حضور شخصیت های عجیب و غریب مانند Kuma و Panda در سری Tekken صحبت کرده است.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان Tekken 8 اخیرا فاش کرد که دلیل اصلی حضور Kuma در سری Tekken این است که مبارزه با خرس ایده جالبی به نظر می رسد. اکنون کوما و پاندا به عنوان مبارزان قابل بازی در Tekken 8 تایید شده اند و اکنون یکی از اعضای تیم توسعه Tekken India جزئیاتی در مورد اضافه شدن این شخصیت ها به سری ارائه کرده است. کارگردان Tekken 8 Katsuhiro Harada توضیح داد که چرا شخصیت‌های Kuma و بعداً Panda به سری Tekken اضافه شدند.

همانطور که او می گوید، بازی های ویدیویی به بازیکنان اجازه می دهد کارهایی را انجام دهند که در زندگی واقعی دشوار است و ایده مبارزه با خرس جالب به نظر می رسد. بنابراین تصمیم گرفتند کاما را به این مجموعه اضافه کنند. اولین نسخه Tekken در سال 1994 منتشر شد و شامل 17 جنگنده قابل بازی در نسخه کنسولی خود بود، اولین نسخه از شخصیت Kuma نیز در این بازی حضور داشت.

سپس در بازی Tekken 3 برای اولین بار پاندا در این سری معرفی شد و کوما نیز با تغییراتی در قالب Kuma 2 بازگشت.کوما جدید پسر کوما اصلی بود که در سنین بالا مرد. کوما و پاندا از آن زمان تاکنون مبارزات اصلی تکن بوده اند. با این حال کوما به دلیل سرعت کم و برد کوتاهش به عنوان یکی از ضعیف ترین شخصیت های بازی Tekken شناخته می شود.

بازی Tekken 8 26 ژانویه (6 بهمن) برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  چگونه Diablo 4 Abattoir Of Zir Dungeon را راه اندازی کنیم و همه جوایز را باز کنیم
تحریریه مجله بازی یک گیمر