چگونه Diablo 4 Abattoir Of Zir Dungeon را راه اندازی کنیم و همه جوایز را باز کنیم


Diablo 4 یک سیاهچال آخر بازی به نام Slaughterhouse of Zir را معرفی کرد که برای بازیکنانی طراحی شده است که بر بقیه بازی تسلط دارند. این سیاه چال جدید فوق العاده دشوار است و سطح اول آن معادل درجه سختی یک کابوس دانژون سطح 100 است که در آن دشمنان در سطح هستند. 154. این سیاه چال به غارت پاداش می دهد، اما پاداش اصلی یک گلیف جدید است که آسیب شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در اینجا نحوه دسترسی به کشتارگاه زیر، نحوه عملکرد آن و آنچه برای تکمیل آن به دست می آورید، آمده است.

نحوه دسترسی به سیاه چال کشتارگاه زیر

Sigils Bloodforged مقدار زیادی پودر Sigil هزینه دارد.
Sigils Bloodforged مقدار زیادی پودر Sigil هزینه دارد.

با ساختن Bloodforged Seal می‌توان به سیاه‌چال کشتارگاه زیر دسترسی داشت که قیمت آن 800 Seal Powder در سطح 1 است و از آنجا افزایش می‌یابد. برای ساخت آن، به دستور غذای Bloodforged Sigil نیاز دارید، که نیازمندی‌های شدید باز کردن قفل است. برای باز کردن قفل دستور، باید آن را کامل کنید سفر فصلی، که شما را ملزم به رسیدن به بخش هفتم و تکمیل حداقل هفت هدف از 9 هدف می کند. دلیل این امر این است که کشتارگاه زیر یک فعالیت دشوار است، که با همان سختی یک سیاهچال کابوس سطح 100 شروع می شود، بنابراین شما باید حروف برجسته و تجهیزات تقریباً عالی داشته باشید.

راهی برای دور زدن این نیاز وجود دارد، اما نیاز به یافتن فردی با دسترسی به کشتارگاه زیر دارد. هر بار که برای اولین بار یک سطح از کشتارگاه زیر را تکمیل می کنید، دستور پخت سطح بعدی را دریافت خواهید کرد. اگر با کسی که سیگل Bloodforged دارد متحد شوید و سیاهچال را با او کامل کنید، دستور پخت مرحله بعدی را باز خواهید کرد.. این به این معنی است که شما می توانید الزامات Season Journey را دور بزنید، اگرچه فقط می توانید سطح 2 و بالاتر را انجام دهید.

بخوانید  رئیس سونی نگران انحصاری بودن سری Call of Duty نیست

کشتارگاه زیر چگونه کار می کند

هنگامی که Bloodforged Sigil را بسازید و از آن استفاده کنید، Nightmare Dungeon را باز می کند. شما در یک سیاه چال تصادفی تخم ریزی خواهید کرد، اما هدف هر بار یکسان است: تعداد زیادی از دشمنان را بکشید تا در باس هایی به نام Guardians تخم ریزی کنید. The Guardians سه Bloodseekers هستند که نخبگانی هستند که نسخه‌های خون آشام پنج کلاس قابل بازی هستند. هدف اولیه و کارفرمایان باید در عرض 10 دقیقه تکمیل شوند. 25 سطح کشتارگاه زیر وجود دارد که هر سطح به طور قابل توجهی آسیب و سلامت دشمن را افزایش می دهد.

این سیاه چال ها چند تفاوت دیگر با دیگر سیاه چال های کابوس دارند. آنها ویژگی های تصادفی برای سطوح اولیه ندارند، مانند دشمنان انتقام جو. آنها هیچ زیارتگاه ملعونه ای ندارند، به طوری که هر زیارتگاه را بتوان بدون ترس از ایجاد یک حادثه ادعا کرد. دشمنان نیز هیچ لوتی را رها نمی کنند، به جز باس های نهایی که معمولاً چند لجندری در سطح قدرت 925 رها می کنند.

بزرگترین مانع در اینجا این است مردن یک شکست آنی است، مهم نیست چند نفر در حزب شما هستند. چه به تنهایی و چه به صورت گروهی این کار را انجام دهید، اگر یک نفر بمیرد این یک شکست خودکار است و دفاع را به اندازه آسیب مهم می کند. اگر شکست بخورید، Bloodforged Seal خود را پس نمی گیرید.. با توجه به هزینه بالای Sigil Dust، نباید این سیاهچال را آسان بگیرید.

پاداش کشتارگاه زیر در دیابلو 4

گلیف Tears of Blood خسارت زیادی را به همراه دارد.
گلیف Tears of Blood خسارت زیادی را به همراه دارد.

اگرچه شما چند قطعه غارت دریافت می کنید، اما پاداش های اصلی از سوی Zir’s Slaughterhouse Glyph و Glyph XP جدید هستند. گلیف جدید، Tears of Blood، به ازای هر 5 آمار پایه خریداری شده در محدوده خود، 2٪ آسیب بیشتر می دهد، به علاوه 50٪ افزایش به گره های کمیاب در محدوده خود می دهد. با توجه به اینکه هر گره معمولی در Paragon Board 5 از یک آمار خاص را می دهد، بنابراین هر گره در محدوده آسیب شما را 2٪ افزایش می دهد. این علامت را می توان تا سطح 25 ارتقا داد و 0.1٪ آسیب بیشتر به ازای هر 5 آمار پایه در هر سطح اضافه کرد.

بخوانید  جدایی غیرمنتظره یکی از مدیران قدیمی مارول استودیو

این گلیف به XP بسیار بیشتری نسبت به سایر گلیف ها نیاز دارد، اما کشتارگاه زیر مبلغ زیادی را برای آن پاداش می دهد. تکمیل یک اجرا در سطح 1، 1000 Glyph XP را پاداش می‌دهد، با هر سطح 100 XP اضافی. این بدان معنی است که بهترین راه برای افزایش آمار خود و آماده شدن برای مرحله بعدی کشتارگاه زیر، ارتقاء گلیف است.

Zir’s Slaughterhouse به مدت شش هفته در Diablo 4 در دسترس است و در 16 ژانویه در پایان فصل 2 ناپدید خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر