یک بازی Walking Dead تنها سه ماه پس از عرضه از لیست حذف شد



Skybound Games و Other Interactive اعلام کرده اند که The Walking Dead: Betrayal در تاریخ 11 دسامبر از لیست حذف می شود و بازی در 15 دسامبر تعطیل می شود. علاوه بر این، تمام افرادی که بازی را خریداری کرده اند، بازپرداخت کامل دریافت خواهند کرد.

سازندگان در بیانیه‌ای گفتند: «پس از در نظر گرفتن مسیرهای مختلف رو به جلو، و پس از بحث‌ها و بررسی‌های زیاد، Skybound Games و Other Ocean Interactive تصمیم گرفتند توسعه بازی The Walking Dead: Betrayal را متوقف کنند.» بیانیه در Steam علی‌رغم کار سختی که در این بازی انجام دادیم، نتوانستیم راهی برای ایجاد جامعه‌ای پر جنب و جوش از خائنانی که در ابتدا تصور می‌کردیم پیدا کنیم.»

در حال پخش: توسعه دهندگان The Walking Dead: Betrayal درباره اختلاط فریب اجتماعی و بقا صحبت می کنند | SDCC 2023

برای پردازش بازپرداخت، بازیکنان می‌توانند با درخواست مستقیم از Steam یا از طریق خدمات مشتری خرده‌فروشی که از آن خرید کرده‌اند، پول خود را پس بگیرند.

این بازی در ماه جولای معرفی شد و در ماه سپتامبر وارد دسترسی اولیه به رایانه شخصی شد. این بازی بر روی فریب و کسر اجتماعی تمرکز دارد، یادآور بازی هایی مانند Among Us. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که با هم کار کنند یا به یکدیگر پشت کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر