جدایی غیرمنتظره یکی از مدیران قدیمی مارول استودیو

ویکتوریا آلونسو که از زمان انتشار فیلم Iron Man در مارول استودیوز کار می کرد، به طور غیرمنتظره ای استودیو را ترک کرد.

آلونسو همچنین سال گذشته فیلم نامزد اسکار آرژانتین را تولید کرد. جدایی آلونسو در واقع به دنبال عملکرد ضعیف Ant-Man and the Wasp: Quantumania در باکس آفیس و همچنین با حضور منتقدان و طرفداران است، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این جدایی انجام شده است یا خیر. مربوط به این استودیو مارول یا آلونسو هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

آلونسو از همان روزهای اولیه شکل گیری دنیای سینمایی مارول در این استودیو حضور داشته و یکی از عوامل رشد این مجموعه و فروش آن به دیزنی محسوب می شود. در دوران تصدی او، MCU به پردرآمدترین فرنچایز تاریخ سینما تبدیل شد. آلونسو در سال 2006 به عنوان رئیس جلوه های بصری و ویژه و کارگردان پس از تولید به مارول استودیوز پیوست و یکی از تهیه کنندگان مرد آهنی و همچنین تهیه کننده فیلم های Thor، Iron Man 2 و Captain America است. : The First Avenger. .

او به سمت تهیه‌کننده اجرایی فیلم انتقام‌جویان ارتقا یافت که ۱.۵ میلیارد دلار از آن فیلم فروخت و دنیای سینمایی مشترکی را برای کارگردانان، تهیه‌کنندگان و تماشاگران ایجاد و اجرا کرد. آلونسو همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه‌های غیر MCU مارول و همچنین روی مجموعه دیزنی پلاس کار کرده است. در سال 2021، او به عنوان مدیر تولید، پس از تولید و جلوه های بصری در Marvel Studios Animation ارتقا یافت.

بخوانید  استفاده از فناوری Metahuman Epic Games برای طراحی شخصیت‌های Death Stranding 2

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کارگردانان با سابقه مارول استودیو راه خود را از این استودیو فیلم جدا کرده است. چندین منبع به هالیوود ریپورتر گفتند که ویکتوریا آلونسو، مدیر قدیمی استودیو مارول، که از زمان انتشار Iron Man در استودیو بوده، استودیو را ترک کرده است. دلیل جدایی آلونسو هنوز مشخص نیست، اما منابع نزدیک ادعا می کنند که آلونسو و مارول از جمعه گذشته راه خود را رفته اند.

ویکتوریا آلونسو

تحریریه مجله بازی یک گیمر