نقشه فصل 1 فورتنایت برای راه اندازی Creative 2.0 دوباره انجام شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اگرچه نقشه هنوز در بازی زنده نیست، می توانید حساب توییتر پروژه را دنبال کنید. @AtlasOGBR. تیم می گوید نقشه در حال حاضر در حال انتشار است، بنابراین کد خلاق باید به زودی در دسترس باشد.

به لطف حساب کاربری Atlas Creative توییتر می توانید ببینید که چگونه این نقشه ساخته شده است. پس از انتشار تریلر، عکس‌های سریعی از مکان‌های نمادین مانند برج‌های کج‌شده و گریسی گروو به ما نشان داده می‌شود. همانطور که پیش می رویم، نگاه بهتری به نحوه جمع آوری همه اینها با استفاده از ویرایشگر Unreal Fortnite (UEFN) خواهیم داشت، و سپس مونتاژی از پروژه های خلاقانه دیگر Fortnite ساخته شده توسط Atlas Creative که از شهرهای سایبرپانک مانند تا اسباب بازی را شامل می شود. نقشه های الهام گرفته از داستان

به افتخار Epic که Fortnite Creative 2.0 را فاش کرد، یک استودیو مستقل تصمیم گرفت همزمان با نمایش ابزارهای جدید، نقشه اصلی Fortnite 2017 را بازسازی کند.

همچنین لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که شخصی تصمیم می گیرد نقشه اصلی را بازسازی کند. در سال 2021 سازنده محتوای Fortnite پسر دیلی ساختن نقشه فصل 2 فصل 1 را بر عهده گرفتند، اما تفاوت قابل توجهی بین این تفریح ​​و جدیدترین نقشه این بود که این نقشه با Creative 1.0 ساخته شده بود.

بخوانید  تریلر سینمایی بازی Fortnite Wild، فصل جدید Fortnite منتشر شد
برای اطلاعات بیشتر Fortnite، بررسی عمیق ما در ویرایشگر Unreal Fortnite را بررسی کنید تا درباره کارهایی که می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد بیشتر بدانید.

UEFN در 22 مارس 2023 راه اندازی شد. این یک برنامه رایگان است که همه می توانند در فروشگاه Epic Games از آن استفاده کنند. با UEFN می‌توانید نقشه یا حالت‌هایی ایجاد کنید و مستقیماً به حالت Fortnite Creative ارسال کنید.