نکات Respawn در پوست لباس شنای Loba، طرفداران تشنه Apex خوشحال می شوند

در آخرین جمله از توییت دوم آمده است: «فردا می بینمت»، نشان می دهد که اخباری در مورد این ست آرایشی جدید با تم استخر مهمانی در افق است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای بازی در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها، اما غروب خورشید خواهد بود 1 می

خوب، این معامله است:
اگر این پست 10000 لایک بگیرد، پوسته مایو را اضافه می کنیم

—Apex Legends (@PlayApex) 22 مارس 2023

طبق توییت بعدی که به نظر می رسید وجود پوست را تایید می کند، توییت اصلی 10000 لایک درخواستی را در کمتر از 10 دقیقه به دست آورد.

لوبا که به خاطر حس مد، عشقش به چیزهای زیبا و توانایی اش در سرقت هر چیزی که سنجاق نشده است، شناخته شده است، از معاشقه برای منحرف کردن اهداف به اندازه کافی برای سرقت دارایی آنها استفاده می کند. بین شخصیت فریبنده دزد دوجنسه و لباس مناسب انتخابی، لوبا در میان گیمرها از همه جنسیت‌ها به یک موفقیت فوری تبدیل شد خواستار پوستی با مضمون لباس شنا است تنها در هفته های اخیر تشدید شده اند. اما همه جشن نمی گیرند – برخی از بازیکنان فکر می کنند حتی بهتر است این مجموعه را منتشر کنند بدون پوست برای لوبادر تلاش برای تحریک طرفداران “تشنه” لوبا.

بخوانید  رابی کالترین، بازیگر فیلم های هری پاتر و جیمز باند درگذشت

رویداد اخیر Imperial Guard Collection به تازگی در اوایل این هفته به پایان رسید، اما بازیکنان در حال حاضر در مورد اینکه رویداد بعدی درون بازی شامل چه مواردی خواهد شد، حدس می زنند. گیمرها مدتهاست به مجموعه ای از لوازم آرایشی ساحلی امیدوار بودندو هیجان پس از اینکه داده‌کاوش‌کنندگان «منتشر نشده» را کشف کردند، به‌طور چشمگیری افزایش یافت.پوست مایوبرای افسانه های مختلف. در میان لوازم آرایشی – که گفته می شود برای یک رویداد آینده به نام Sun Squad Collection Event – پوسته هایی با تم ساحلی هستند. زیاد و سراباما نسخه رنگی پوست لوبا در میان فایل‌های داده‌های جمع‌آوری‌شده وجود نداشت و طرفداران را مجبور می‌کرد تا از تخیل خود برای پر کردن فضای خالی بصری استفاده کنند (اگرچه چیزی که به نظر می‌رسد مسلم است. مدل های فتوشاپ شده توجه زیادی را به صورت آنلاین به خود جلب کرد).

همانند Loba، افسانه هایی مانند Crypto، Fuse و Mirage با پوست برهنه بیگانه نیستند.
همانند Loba، افسانه هایی مانند Crypto، Fuse و Mirage با پوست برهنه بیگانه نیستند.

بازیکنان Apex Legends که امیدوار بودند لوبا را در لباس شنا ببینند، ممکن است به زودی دعاهایشان مستجاب شود، زیرا حساب رسمی Apex Legends توییتر چیزی است که به نظر می رسد اشاره ای به ورود قریب الوقوع پوست در اوایل بازی باشد. Respawn از طرفداران این بازی خواست که این توییت را لایک کنند و قول داد که بازیکنان به زودی “پوست لباس شنا” را به دست بیاورند.