دعوتی برای مبارزه با خون آشام ها در تریلر پرتاب Redfall

با نزدیک شدن به انتشار Redfall، شرکت Bethesda تریلر معرفی این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

Redfall جدیدترین اثر استودیو Arcane Austin است که قرار است یک تجربه تیراندازی اول شخص مبتنی بر داستان و جهان باز ارائه دهد. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست دیگر در یک تیم چهار نفره بازی مشترک را تجربه کنند. داستان بازی Redfall حول محور تلاش‌های چهار قهرمان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌چرخد که در یک شهر جزیره‌ای به نام Redfall به دام افتاده‌اند و باید با خون‌آشام‌ها و خدایانشان مبارزه کنند.

نظر شما در مورد آخرین اخبار بازی Redfall چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

استودیوی آرکین قبلاً تأیید کرده است که Redfall در زمان انتشار، حالت عملکردی برای پشتیبانی از 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول های ایکس باکس نخواهد داشت. سپس سازنده اعلام کرد که این حالت در آینده از طریق یک آپدیت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. زمانی که Redfall روی کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر شد، فقط حالت Quality را شامل می‌شود که آن را با وضوح 4K و 30 فریم بر ثانیه در Xbox Series X و وضوح 1440p و 30fps در Xbox Series S اجرا می‌کند. علاوه بر عدم پشتیبانی از نرخ فریم 60 در هنگام راه‌اندازی، بازیکنانی که اگر بخواهید کمپین بازی را به طور کامل به صورت تک نفره تکمیل کنید، به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارید. با این حال، آرکین تأیید کرد که در حال بررسی این مشکل و تلاش برای رفع آن است.

بخوانید  ناامیدی مدیر عامل شرکت امبریسر از عملکرد ریبوت Saints Row

دانلود فیلم آپارات

Redfall در ابتدا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده بود. با این حال، Bethesda تاریخ انتشار خود را تا امسال به تعویق انداخته است. این بازی در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه سال جاری بر روی رایانه های شخصی و پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S منتشر شده است. بازیکنانی که Redfall را پیش خرید کنند یا آن را از طریق Xbox Game Pass تجربه کنند، باندل Vampire Hunter را دریافت خواهند کرد. این بسته شامل تفنگ انحصاری Grim Tide Shotgun است که پس از کشتن دشمن به مدت 8 ثانیه 20 درصد آسیب بیشتری به دست می آورد. همچنین شامل کارابین Polar Vortex و لوازم جانبی سلاح Blood Ravager Stake است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر