در نهایت، Destiny 2 به شما این امکان را می دهد که سلاح ها و کشتی ها را بهتر ببینید

برای اینکه وقتتان را با نگاه کردن به سلاح‌ها و اقلام رضایت‌بخش‌تر کنید، صفحه بازرسی سلاح، کشتی یا زره دیگر اثر تاری عمق میدان نخواهد داشت.

Season of the Deep سه شنبه آینده، 23 می، با این ویژگی جدید بازرسی و موارد دیگر راه اندازی می شود. پوسته‌های Strand جدید، تعمیرات اساسی زره‌های عجیب و غریب، مسیری آسان‌تر برای دستیابی به مدل‌های سلاح قابل ساخت، افزایش دراپ‌های Exotic و بسیاری موارد دیگر وجود خواهد داشت.

این ویژگی مانند گنجشک ها عمل می کند و هم در موجودی شما و هم هنگام جستجوی زیور آلات در فروشگاه Eververse در دسترس خواهد بود. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، همراه با کشتی ها، می توانید پیش نمایشی از contrail های آنها را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این، جلوه‌های بصری محیط برای همه سلاح‌های مجهز به آن‌ها پخش می‌شود، مانند افکت آتشی که در Conditional Finality در ویدیو مشاهده می‌کنید.

به نظر می‌رسد Bungie در مسیر درستی در افزودن برخی از ویژگی‌های درخواستی طولانی‌مدت به Destiny 2 با تمرکز بر سلاح‌های عجیب و غریب آینده، مرگ‌های ناشی از سقوط به تازگی حذف شده و سرانجام سیستم بارگیری درون بازی معرفی شده است. مرحله بعدی چیزی است که بازیکنان برای سال‌ها به دنبال آن هستند: توانایی چرخاندن سلاح‌ها و کشتی‌های خود در فهرست موجودی خود تا بتوانید ببینید چقدر خوب به نظر می‌رسند.

این یک ویژگی ظاهری خالص است – مطمئناً کوچکتر از بسیاری از تغییرات اسلحه که در آخرین گزارش Bungie ذکر شده است. پست وبلاگ— اما هنوز هم هیجان انگیز است. در حالی که همیشه می‌توانستید سلاح‌ها و کشتی‌ها را برای بررسی دقیق‌تر موجودی خود بازرسی کنید، زاویه دیده شدن آنها ثابت بود. پشت یک قایق چگونه است؟ طرف دیگر سلاح شما چیست؟ با انتشار به‌روزرسانی Season of the Deep در هفته آینده، در نهایت می‌توانید آن را راحت‌تر تجربه کنید.

بخوانید  بهترین های 2022: God Of War Twist On Norse Mythology Ragnarok یک برانداز عالی است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.