خشونت بیشتر بازی The Callisto Protocol نسبت به Dead Space

اسکافیلد در مصاحبه با مجله‌ی یوروگیمر تایید کرد که تیم توسعه روی صحنه‌های خشن مثل خونریزی یا قطع عضو تمرکز زیادی داشته است. پیش از این استودیوی استرایکینگ دیستنس اعلام کرده بود که آن‌ها چند سال را روی سیستم قطع عضو بازی The Callisto Protocol کار کرده‌اند. اکنون اسکافیلد درباره‌ی خشونت این بازی می‌گوید: «بازی صحنه‌های بسیار وحشتناکی را خواهد داشت. ما یک انجین Gore داریم؛ درواقع ما فناوری آن را ساخته‌ایم. شما دشمنان را تکه تکه می‌کنید و آن‌ها را درحالی‌که استخوان‌هایشان بیرون می‌زند، برش می‌زنید.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا بازی The Callisto Protocol می‌توانید رقیب قدرتمندی برای ریمیک Dead Space باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع

هیولای ترسناک بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol قرار است در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۱ (۲ دسامبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

گلن اسکافیلد، خالق سری Dead Space است که مدتی پس از ترک شرکت EA استودیوی استرایکینگ دیستنس را تأسیس کرد تا روی یک بازی ترسناک و بقا به نام The Callisto Protocol کار کند. این بازی که اخیرا نمایشی از گیم‌پلی آن پخش شده است، دارای صحنه‌های خشن و قطع عضوهای بسیار در مبارزات خود خواهد بود. حال به‌تازگی اسکافیلد که کارگردانی این بازی را بر عهده دارد، اعلام کرد مبارزات خونین و قطع عضو تمرکز اصلی The Callisto Protocol خواهند بود و بازیکنان در این بازی وحشت و بقا با خونریزی‌های بیشتری نسبت به سری Dead Space مواجه می‌شوند.

بخوانید  Asuka R# به عنوان Season Pass 2 Final Character به Guilty Gear Strive پیوست

سپس تیم رندرینگ وظیفه‌ی خاص خود را در این قسمت انجام خواهد داد تا همه چیز را طبیعی جلوه دهد؛ بنابراین برای هر شخصیت درون بازی این سیستم پیاده شده است. شما می‌توانید به سمت دشمنان بروید و آن‌ها را تکه تکه کنید یا قسمت‌هایی از صورت و سر آن‌ها را قطع کنید. این سیستم در مقایسه با Dead Space بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود».

به‌تازگی کارگردان The Callisto Protocol اعلام کرد که صحنه‌های خشن و خونین این بازی بسیار بیشتر از Dead Space خواهد بود.