کارتون دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه

این دو نوجوان با همکاری یکدیگر پاریس را در برابر موجود شرور اسرارآمیزی به نام ارباب شرارت محافظت می کنند. در پایین می توانید یک میکس خیلی خیلی قشنگ از دختر کفشدوزکی و گربه سیاه تماشا کنید. کارتون دختر کفشدوزکی چند قسمت دارد؟ کارتون ماجراجویی در پاریس از سال ۲۰۱۵ میلادی یا سال ۱۳۹۴ خورشیدی در فرانسه شروع به پخش کرد. از آن سال تاکنون سه فصل کارتون پخش شده است. هر فصل نیز ۲۶ قسمت دارد. فصل چهارم آن هم قرار است پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی یا سال ۱۴۰۰ خورشیدی پخش شود. این فصل در اکتبر ۲۰۱۵ یا همان سال ۱۳۹۶ خورشیدی شروع شد. در این فصل مرینت با استاد فو آشنا می شود. استاد فو نگهبان معجزه گر است و به آدریان و مرینت معجزه گر را می دهد تا با قدرت جادویی آن آشنا شوند. نمایش این فصل از دسامبر ۲۰۱۶ میلادی یا سال ۱۳۹۵ خورشیدی در فرانسه آغاز شد.

کیف پول مرینت که یک تیکی هم در آن بوده است را می دزدند. مرینت بیچاره تنها و بی پول در شانگهای سرگردان می شود تا این که یک دختر چینی با او آشنا می شود و به او کمک می کند. مرینت و دختر چینی وارد یک ماجراجویی بزرگ می شوند و به سراغ یک جواهر خیلی کمیاب می روند. کارتون ماجراجویی در شانگهای با دوبله فارسی را می توانید در زیر تماشا کنید. این داستان یک سریال تلویزیونی انیمیشن ابرقهرمانی است. توماس آستراک ایده پرداز و نویسنده این سریال است. او در ابتدا قصد داشت تا این داستان را در مجموعه کتاب داستان مصور منتشر کند و حتی برای تولید تصاویر کتاب هم دست به کار شده بود. اما دوستانش او را از این کار منصرف کردند و نهایتاً تصمیم گرفتند تا داستان را به کارتون تبدیل کنند. به اعتقاد توماس نویسنده این کارتون، کفشدوزک ها نشانه خوشبختی بودند. خیلی از مردم هم تصور می کنند که گربه سیاه نماد بدبختی و نیروهای بدشانسی است.

بخوانید  برندهای مطرح دیزل ژنراتور

آدریان نیز یک معجزه گر و کوام به نام پلگ دارد. او یک مدل معروف و همچنین همکلاسی مرینت است. آدریان با استفاده از معجزه گر خود به کت نویر یا همان گربه سیاه تبدیل می شود. همان گونه که در عکس های ماجراجویی درپاریس جدید دیدید، آدریان نیز عاشقانه مرینت را دوست دارد اما هنوز چیزی به او نگفته است. گابریل آگراست پدر آدریان و یک طراح مد و لباس است. گابریل هم معجزه گری به نام نورو را می دزدد و به ارباب شرارت تبدیل می شود. زیرا گابریل عاشقانه همسرش را دوست دارد اما همسرش یا مادر آدریان فوت شده است. او تلاش می کند تا با معجزه گر بچه ها را بدزدد تا با استفاده از آنها همسرش را دوباره زنده کند. او این کار را با استفاده از آکوما انجام می دهد. آکوما پروانه هایی اند که به انرژی منفی آغشته شده اند. در مقابل هم لیدی باگ تلاش می کند تا نیروهای شرور را شکست دهد و اجازه ندهد مردم به سربازان ارباب شرارت تبدیل شوند.

در این فصل شرور قرمز و ارباب شرارت وارد لباس گربه سیاه بچه گانه داستان می شوند. همچنین دختر داستان با آموزش های خوب و دقیق استاد فو روش کار با معجزه گر را یاد می گیرد. قهرمانانی در آخر فصل هم وارد داستان می شوند که به لیدی باگ کمک می کنند تا شرور قرمز را شکست دهند. از آوریل ۲۰۱۹ که معادل بهار سال ۱۳۹۸ می شود، فصل سوم کارتون دختر کفشدوزکی در فرانسه نمایش داده شد. در این فصل ارباب شرارت گروه خود را تشکیل می دهد و آن را بزرگ می کند. از طرف دیگر لیدی باگ هم تعداد اعضای گروه خود بیشتر می کند تا بتواند آماده نبرد با ارباب شرارت شوند. مرینت دختری با موهای سورمه ای رنگ است که یک معجزه گر و کوامی به نام تیکی دارد. معجزه گر به مرینت این قدرت را می دهد تا به لیدی باگ تبدیل شود. همان گونه که در عکس های دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه جدید دیده اید، مرینت عاشقانه آدریان را دوست دارد ولی چیزی به او نمی گوید.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer
اسم اصلی و درست کارتون دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه و یا همان ماجراجویی در پاریس، کارتون “معجزه گر: کفشدوزک و گربه سیاه” است. قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه جدید عاشقانه را با هم ببینیم. فیلم کارتون ماجراجویی در نیویورک و ماجراجویی در شانگهای را تماشا کنیم . درباره تمام قسمت های کارتون ماجراجویی در پاریس و خیلی رازهای باحال دیگر کارتون را برایتان افشا کنیم. اما به نظر شما آیا دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه وجود دارد و یا آیا معجزه گر ها وجود دارند؟ در این سریال دو نوجوان اهل شهر پاریس به نام های مرینت دوپین چنگ و آدریان آگرست نقش اول کارتون را بازی می کنند. این دو نوجوان مسئولیت خیلی سنگینی بر دوش دارند. وظیفه آنها محافظت از مردم شهر در برابر نیروهای شرور و بدجنس است. آنها با استفاده از اشیای نگین جاودیی می توانند قدرت ابرقهرمانی به دست آورند. این اشیا معجزه گر نام دارد که با استفاده از آن مرینت به کفشدوزک و آدریان به گربه سیاه تبدیل می شوند.