جنگ ستارگان به TikTok می پیوندد، اولین پست عالی است

نادیده می‌گیریم که اذهان بزرگ یکسان فکر می‌کنند. مثلا، حساب TikTok GameSpot نیز مجموعه ای از “Hello There” را گردآوری کرده است. در ژوئن 2022. علاوه بر این، جنگ ستارگان باید مراقب قدرت خرابی برنامه محبوب باشد. حساب Pokemon TikTok به اشتباه یک کلیپ پر از سوگند را در گذشته به اشتراک گذاشت.

همچنین تعداد انگشت شماری دیگر از مجموعه های جنگ ستارگان برای اواخر امسال برنامه ریزی شده است. دیزنی قبلاً Ahsoka، Skeleton Crew و The Acolyte را برای سال 2023 معرفی کرده بود، اگرچه تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نشده بود. فصل دوم Andor نیز وجود خواهد داشت، اما تا سال 2024 انتظار نمی رود.

با عنوان فرعی “این اولین قدم های تو هستند” موقعیت افتتاحیه کلیپ هایی از نمونه هایی از اوبی وان کنوبی که می گوید، “سلام”. تنها چیزی که تا کنون از دست رفته است، پست دوم است که در آن آناکین اسکای واکر می گوید: “اینجاست که سرگرمی شروع می شود.”

با نگاهی به آینده، ماجراجویی بعدی در دنیای جنگ ستارگان، فصل 3 ماندالوریان است که در اول مارس در دیزنی پلاس پخش می‌شود. یک پوستر جدید برای نمایش، دین جارین پدرو پاسکال را نشان می‌دهد که شمشیر تاریک را با گروگو شایان‌ستیز نشسته در کشتی نشان می‌دهد.

بالاخره یک کهکشان بسیار دور به یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی رسید. اکنون یک حساب رسمی جنگ ستارگان در TikTok وجود دارد، و پست اول کاملتر از مهارت های هان سولو در پرواز در یک میدان سیارکی است.

بخوانید  معرفی مستند Apollo 11 | نخستین گام

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.