جزئیات به‌روزرسانی The Witcher 3 Gen 9

بازیکنان برای استفاده از ویژگی Cross-Progression به یک حساب جداگانه نیاز دارند که می تواند پس از انتشار به روز رسانی جدید ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید لیست کامل تغییرات بازی The Witcher 3: Wild Hunt را پس از آپدیت نسل نهم در منبع خبری مشاهده کنید.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که CD Projekt RED تغییراتی را در بازی نقش‌آفرینی جهان باز The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل نهم رونمایی کرده است. این به روز رسانی که در تاریخ 14 دسامبر برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S گنجانده شده است، نسخه بازی را به 4.0 ارتقا می دهد و شامل تعدادی تغییرات مانند بهبودهای گرافیکی و برخی مواد است.

CD Projekt Red لیست تغییرات بازی The Witcher 3: Wild Hunt را پس از آپدیت نسل نهم منتشر کرد.

به‌روزرسانی Gen 9 نور ردیابی پرتو را به The Witcher 3 می‌آورد و به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا از Ray Traced Reflections و Ray Traced Shadows استفاده کنند، البته به شرط داشتن سخت‌افزار مورد نیاز. این آپدیت همچنین پیشرفت متقاطع بین پلتفرم های مختلف را به بازی اضافه می کند. این ویژگی امکان دانلود خودکار فایل های ذخیره شده در فضای ابری و دسترسی به آن ها را در سایر پلتفرم ها فراهم می کند.

بخوانید  نکات پنهان در تریلر بازی متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر