تمرکز تریلرهای Jagged Alliance 3 روی نمایش نحوه کارکرد کنترلرها


تریلرهای Jagged Alliance 3 نحوه تجربه بازی با استفاده از کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن را نشان می‌دهند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Heamimont Games تریلرهای جدیدی از بازی Jagged Alliance 3 را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این تریلرها نسخه‌های کنسولی و نحوه تجربه بازی با استفاده از کنترلرها را به نمایش در می‌آورد. این تریلرها تنها چند هفته قبل از انتشار بازی جگد الاینس ۳ برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس پخش شده است.

در مجموع ۲ تریلر از Jagged Alliance 3 پخش شد که یکی کنترلر ایکس باکس و دیگری کنترلر پلی استیشن را به نمایش می‌گذارد. این دو ویدیو نحوه تجربه بازی بدون استفاده از ماوس و کیبورد را آموزش می‌دهند و از حرکت دوربین گرفته تا جنبه‌های جزئی‌تری نظیر جابه‌جایی، مکالمات و حتی استفاده از منو Command را به نمایش در می‌آورند.

نسخه کنسولی بازی Jagged Alliance 3 با برچسب قیمتی ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد و از قابلیت Cross-Gen یا مولتی‌پلیر بین-نسلی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت کاربران پلی استیشن 4 را قادر می‌سازد تا با بازیکن‌های پلی استیشن 5 به تجربه بازی بپردازند و کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند با بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی کنند. این بازی در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) به کنسول‌ها راه خواهد یافت.

بازی Jagged Alliance 3 اولین نسخه اصلی این مجموعه پس از بازی Jagged Alliance 2 به‌شمار می‌آید که بیش از ۲ دهه پیش روانه بازار شد. بازی‌های کوچک دیگری از این مجموعه بین نسخه‌های دوم و سوم منتشر شد، اما این نسخه‌های فرعی در جلب نظر طرفدارها و منتقدها چندان موفق نبودند و به فراموشی سپرده شدند. بازی جگد الاینس ۳ درحال‌حاضر در کامپیوتر قابل تجربه است و به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌های نسل ۸ و ۹ قرار می‌گیرد.

بخوانید  بازی موبایل Persona 5: Phantom X برای iOS و اندروید معرفی شد

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر