بازی موبایل Persona 5: Phantom X برای iOS و اندروید معرفی شد

این بازی با عنوان Persona: Phantom of the Night، دارای مشارکت‌های هنری شیگنوری سوجیما، طراح سری Persona، و همچنین تعداد زیادی اکشن علامت تجاری از پنجمین ورودی سری اکشن-RPG است. شما می توانید بیشتر در تریلرهای زیر (از طریق جماتسو) قبل از اولین تست عمومی بازی در 29 مارس.

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden بر روی پلتفرم‌های جدید منتشر شده‌اند، طبق گزارش‌ها، Persona 6 در حال توسعه است و سگا به لطف موفقیت فیلم‌های Sonic the Hedgehog، حتی در حال توسعه یک سری لایو اکشن Persona در آینده است.

مانند Persona 5، Phantom of the Night مبارزه سنتی نوبتی را با حفظ یک زندگی اجتماعی ترکیب می کند. به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی جدید، باید مسئولیت های تحصیلی خود را در طول روز انجام دهید و در شب در کنار همکلاسی های خود در یک باند جدید از دزدان فانتوم، به نبردهای شیک بپردازید. ویدیوها نشان نمی‌دهند که چه روش‌های کسب درآمد برای این عنوان رایگان به کار گرفته می‌شود، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای مبتنی بر آیتم وجود خواهد داشت.

Atlus بار دیگر در حال گسترش دنیای Persona 5 خود است، این بار با یک بازی موبایل برای iOS و اندروید که توسط استودیوی چینی Perfect World Games و تحت نظارت سگا و Atlus ساخته شده است.

سری Persona در سال‌های اخیر با پورت‌های متعدد به سیستم نسل فعلی و چندین بازی اسپین‌آف مبتنی بر Persona 5، از جمله Persona 5: Strikers و Persona 5: Dancing in the Starlight، رشد کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تریلر Helldivers 2 تحسین منتقدان این بازی را به نمایش می گذارد