تعیین رده سنی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

26 مه 2023 (5 ژوئن 1402) بازی Suicide Squad: Kill The Justice League برای کنسول های پلی استیشن 5، Xbox سری X | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. از سوی دیگر، سازندگان این اثر با انتشار تریلر جدید این بازی در مراسم Game Awards 2022 اعلام کردند که کوین کانروی صداپیشه بتمن خواهد بود. این کمدین مشهور مدتی پیش درگذشت.

در نهایت باید گفت که امشب ساعت 00:30 قسمت جدید State of Play پخش می شود و شاهد انتشار گیم پلی شو و اطلاعات جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای گیم، متوجه می شویم که ساخته جدید استودیوی بازی سازی Rocksteady در سنگاپور رده سنی M را دریافت کرده است. امتیاز ذکر شده نشان می دهد که سازندگان بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را طراحی کرده اند. روایتی خشن برای کاربران و تجربه این کار برای افراد بالای 18 سال مناسب خواهد بود. این درجه بندی در مورد میزان خشونتی است که در اثر هنری نمایش داده می شود، مانند چهره ای با تیغه ای به گردن و عناصر دیگری مانند خونریزی. در ادامه برخی از مشخصات این اثر را می خوانیم:

“از دیدگاه سوم شخص، بازیکن کنترل یکی از اعضای یک جوخه انتحاری را برای مبارزه با دشمنان مختلف (عمدتا روبات ها و بیگانگان) در مناطق مختلف شهر بر عهده دارد. در هر منطقه، بازیکن باید برای پیشبرد داستان با مبارزه روسا روبرو شود. همچنین اهداف ثانویه ای وجود دارد که شامل نجات غیرنظامیان گرفتار شده و جمع آوری اقلام برای ارتقاء تجهیزات آنها می شود. برخی از مناطق شهر مملو از اجساد است که برخی از آنها دارای اعضای گم شده هستند. تعامل با این اجساد غیرممکن است.”

بخوانید  تسلط پلی استیشن بر بازار خرید مایکروسافت از Activision را درست می کند

هارلی کوئین در بازی Suicide Squad لیگ عدالت را می کشد

اخیراً بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در سنگاپور دارای رتبه بندی سنی است.