تریلر سریال Three Body Problem; اثر علمی تخیلی سازندگان بازی تاج و تخت


شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال Three Body Problem، جدیدترین ساخته دیوید بنیوف و DB He در صداپیشگی ارائه می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال Three Body Problem را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. دیوید بنیوف و ژانویه. ب. سفیدگردانندگان سریال Game of Thrones وظیفه تولید این مجموعه درام علمی تخیلی را بر اساس کتاب مشکل سه بدن بر عهده گرفته اند. لیو سیشین این سریال در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) به بینندگان ارائه می شود.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان مجموعه سه مشکل بدن می خوانیم: «تصمیم سرنوشت ساز یک زن جوان در دهه 1960 چین تا به امروز در فضا و زمان منعکس شده است. در حالی که قوانین طبیعت به طور غیرقابل توضیحی در مقابل چشمان همه آشکار می شوند، گروهی از دانشمندان با استعداد با یک کارآگاه فوق العاده برای مقابله با بزرگترین تهدید تاریخ بشر متحد می شوند. فرمان این سری در دستان شماست درک سونگاین کارگردان نامزد جایزه اسکار و سایر کارگردانان غیرمنتظره شده است.

جوان آدپوبازیگر سریال Watchmen جان بردلی وستبازیگر فیلم Moonfall تسای چینبازیگر شانگ چی (شانگ چی) لیام کانینگهامبازیگر سریال بازی تاج و تخت ایزا گونزالسبازیگر سینما (آمبولانس) جس هانگبازیگر سریال مرکب (جهری) سی.شیموکابازیگر سریال Arrow بندیکت وانگبازیگر فیلم نه روز (9 روز) و سامر عثمانیبازیگر سریال جانشینی در سریال مسئله با 3 شی بازی می کند.

الکساندر وو، تهیه کننده سریال The Terror با همکاری دیوید بنیوف و DB Weiss سریال Three Body Problem را ساخته و تهیه کننده اجرایی و نویسنده پروژه است. رام برگمن و ننا رودریگ از شرکت تی استریت، رایان جانسون و برنادت کالفیلد تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند لین چیرئیس سابق گروه Yoozoo و ژائو جیلونگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند.

بخوانید  تفاوت ساندبار و سینمای خانگی و مزایا و معایب آنها