تریلر رسمی GTA 6 منتشر شد تاریخ انتشار GTA 6 + تصاویر


پس از لو رفتن تریلر رسمی بازی GTA 6، Rockstar رسما تریلر این بازی و همچنین تاریخ انتشار را اعلام کرد.

سرانجام پس از 10 سال انتظار، بازی GTA 6 با انتشار تریلر 91 ثانیه ای رسما معرفی شد. اگرچه پیش از این اعلام شده بود که تریلر بازی در تاریخ 14 دسامبر ساعت 17:30 به وقت ایران منتشر می شود، اما لو رفتن زودهنگام تریلر در شبکه اجتماعی GTA 6 زودتر از زمان اعلام شده. آهسته. تدریجی

با توجه به ویدئو می توان گفت شایعه حضور دو شخصیت زن و مرد در بازی رسما تایید شده است. علاوه بر این شاهد بازگشت بازی به Y City نیز هستیم. رانندگی ماشین‌ها، قایق‌ها، هاوربردها و سایر وسایل نقلیه به شدت در بازی به چشم می‌خورد. رقص و پایکوبی مردم در شهر، جنایت و سرگرمی شبانه در تریلر دیده می شود.

غروب از بازی GTA 6

یکی از ویژگی های گرافیک تصویری، غروب چشم نواز Y City است. با این حال، به نظر می رسد در ویدیوهای بعدی شاهد بهبود گرافیک بازی باشیم. به گفته راک استار، بازی GTA 6 در سال 2025 منتشر خواهد شد، از روی ویدیو می توان حضور سواحل متحرک، هوش مصنوعی و اتفاقات تصادفی بی شماری را در دنیای GTA 6 تایید کرد، مانند آنچه در Red Dead Redemption 2 دیدیم.

GTA 6 برروی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس است.در حال حاضر انتشار نسخه رایانه شخصی این بازی تایید نشده است.

هم اکنون می توانید تریلر GTA 6 را در کانال رسمی یوتیوب Rockstar تماشا کنید.

تصاویر رسمی از GTA 6

تعقیب و گریز شبانه GTA 6

GTA 6 شب


تریلر رسمی را با کیفیت بالا تماشا کنید

بخوانید  Definitive Beginner's Guide To Magic: The Gathering - Rules Explained, Types Of Decks, And More


تحریریه مجله بازی یک گیمر