تریلر جدید Furiosa ماجراجویی دیوانه وار در دنیای Mad Max را نشان می دهد

تریلر جدید برای Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است که شامل ماجراهای Imperator Furiosa با بازی Anya Taylor-Joy می شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد. امروز، برادران وارنر دومین تریلر رسمی بازی Furiosa را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی امپراتور فوریوسا از کودکی تا بزرگسالی است که او برای مبارزه با جنگ سالار Dementos و بازگشت به خانه تلاش می کند و ظاهراً حتی با Immortan Joe مبارزه می کند. این شرور در نهایت شاهد حضور نهایی Furiosa هستیم و در ادامه می توانید این تریلر هیجان انگیز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آنیا تیلور جوی در نقش امپراطور Furiosa و کریس همسورث در نقش جنگ سالار Dementus، ناتان جونز مانند ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، کوادن بیلزهیوم خوش شانس علا براون، تام برک و دانیل وبر آنها از جمله بازیگرانی هستند که در Furiosa: A Mad Max Saga نقش آفرینی کرده اند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی فیلم و نویسندگی قسمت جدید مکس دیوانه را بر عهده داشت نیکو لاتوریس او در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرد.

Furiosa: A Mad Max Saga که پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می افتد، ماجراهای مرد جوانی به نام Furiosa را دنبال می کند که از منطقه سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی به رهبری Warlord می افتد. جنون ها آنها به دنیای Wasteland می روند و با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات زیادی غلبه کند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

بخوانید  رئیس سونی نگران انحصاری بودن سری Call of Duty نیست

Furiosa: A Mad Max Saga قرار است در 24 می 2024 اکران شود. Mad Max: Fury Road در سال 2015 روی پرده های سینما رفت و توانست 375.2 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم همچنین موفق به کسب 6 جایزه اسکار شد. فیلم Furiosa قرار است 15 سال قبل از وقایع Mad Max: Fury Road رخ دهد.