تاریخ اکران اولین فیلم مستقل اتان کوئن با بازی پدرو پاسکال و مت دیمون اعلام شد.

به تازگی نام و تاریخ اکران و همچنین لیست بازیگران فیلم جدید اتان کوئن پس از جدایی او از برادرش اعلام شده است.

عروسک‌های Drive-Away که به‌عنوان کمدی سفر جاده‌ای توصیف می‌شود، جیمی را دنبال می‌کند که با شکست رابطه طولانی‌مدت خود مبارزه می‌کند و با دوستش ماریان به یک سفر جاده‌ای می‌رود. این دو یک سفر جاده ای بداهه به تالاهاسی را آغاز می کنند، اما آن طور که برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود و زمانی که با گروهی از تبهکاران روبرو می شوند، همه چیز خراب می شود.

برادران کوئن تصمیم گرفتند پس از تصنیف باستر اسکراگز راه خود را ادامه دهند و در سال 2021 جوئل کوئن با تراژدی مکبث بازگشت و پس از آن سال گذشته مستند ایتان کوئن ساخته شد. او Jerry Lee Lewis: Trouble in Mind را منتشر کرد و در حال حاضر مشغول کار بر روی اولین فیلم مستقل خود است که بر اساس آخرین اخبار سینمایی اولین اطلاعات از آن فاش شده است. Fox Features و Working Title اعلام کرده‌اند که فیلم جدید اتان کوئن عروسک‌های Drive-Away نام دارد و قرار است در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران شود.

اتان کوئن کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه عروسک های درایو دور را بر عهده دارد و تریشا کوک در نوشتن فیلمنامه به کوئن کمک می کند. مارگارت کوالی، جرالدین ویسونافن، بنی فلدشتاین، پدرو پاسکال، مت دیمون، کلمن دومینگو، بیل کمپ، جوی اسلاتنیک، ابی هیلدن و آنی گونزالس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم عروسک های رانده شده حضور دارند.

بخوانید  بررسی بازی RoboCop: Rogue City | پلیس تمام نشدنی