به گفته رایان رینولدز، ولورین از Deadpool 3 با آنچه در مردان ایکس دیده شد متفاوت است.

رینولدز در مورد کار خود با جکمن گفت: “ما ده ها سال می خواستیم این کار را انجام دهیم… به طرز عجیبی زمان عالی است.” وقتی از او پرسیده شد که رینولدز چگونه با جکمن برخورد کرد، او گفت: “در چند سال گذشته فقط مثل یک پشه او را آزار می‌دهم. من به زمان‌بندی به اندازه تلاش و شانس و همه این تقاطع‌هایی که قرار است به هم برسند، اعتقاد دارم. فکر می کنم او آماده بود، فکر می کنم او هیجان زده بود.

جکمن در مصاحبه ای در سال گذشته مطمئن شد که حضورش در Deadpool 3 به هیچ وجه لوگان را آزار نمی دهد، که برای او مهم بود که این کار را نکند. او اشاره کرد که چگونه “این وسیله آنها در دنیای مارول برای حرکت در زمان وجود دارد” که می تواند درباره سفر در زمان باشد، که فیلم ها با پایان بازی معرفی کردند، و همچنین در Deadpool 2 وجود داشت، درباره چندجهانی است که MCU در حال حاضر در آن قرار دارد. در حال گسترش

Deadpool 3 مدتی است که در دست ساخت است و سال گذشته رینولدز در کنار هیو جکمن همه را شگفت زده کرد و اعلام کرد که دومی دوباره نقش خود را در نقش ولورین با پنجه آدامانتیوم ایفا خواهد کرد. همه اینها در رابطه با طرح داستان کمی محرمانه است، اما رینولدز در مصاحبه اخیر با ET Canada به اشتراک گذاشت که Wolverine که در Deadpool 3 می بینیم دقیقاً مشابه آنچه قبلا دیده ایم نخواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  رونمایی از گیم پلی Dead Space Remake در روز فردا

و آنچه به او ارائه کردیم به اندازه کافی با شخصیتی که او می‌شناسد و شخصیتی که پشت سر گذاشته متفاوت بود، چیزی کاملاً جدید برای بازی کردن به او می‌دهد و کاری که او واقعاً برای انجام آن هیجان‌زده است.”

گزارش اخیر همچنین حاکی از آن است که ونسا و کولوسوس می توانند برای Deadpool 3 بازگردند و Morena Baccarin و Stefan Kapicic نقش های مربوطه خود را بازی کنند.

رایان رینولدز گفت ولورین از Deadpool 3 “واگرایی” با شخصیتی است که تاکنون دیده‌ایم و چیزی “کاملاً جدید” ارائه می‌کند.