تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی Atomic Heart اعلام شد


استودیو Mandfish تاریخ انتشار بسته الحاقی Atomic Heart Trapped in Limbo را با تریلر جدیدی اعلام کرد.

استودیو Mundfish با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که دومین بسته الحاقی بازی Atomic Heart با نام Trapped in Limbo برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار داده شده است.

به جای دنبال کردن مستقیم خط داستانی Annihilation Instinct، این بسته الحاقی داستان به بازیکنان این امکان را می دهد تا پایانی جایگزین برای داستان اصلی که در سرزمین پیچ خورده Limbo اتفاق می افتد، تجربه کنند.

دنیای Limbo ماهیتی سورئال دارد و بازیکنان برای پیشرفت در آن باید با چالش های مختلف پلتفرمینگ روبرو شوند. شخصیت اصلی می تواند انواع جدیدی از سلاح ها و مهارت های رزمی را با جمع آوری سیب به دست آورد و سکه های طلای به دست آمده را برای خرید هفت لباس منحصر به فرد جدید خرج کند. هدف داستان گسترش The Trapped in Limbo آزاد کردن مامور P-3 و شنیدن داستان اتفاقاتی است که تاکنون برای او رخ داده است.

افزونه Atomic Heart’s Trapped in Limbo در نسخه های Atomic Pass و Gold و Premium بازی با قیمت 40 دلار موجود است. سایر بازیکنان نیز می توانند این DLC را به صورت جداگانه خریداری کنند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقش آلن ریچسون در مردی با کیف