نقش آلن ریچسون در مردی با کیف


آلن ریچسون قرار است در کمدی خانوادگی آمازون، مردی با کیف، بازی کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم آلن ریچسونبازیگر ریچر همکاری دیگری را با آمازون آغاز کرده است. این بازیگر آمریکایی باید در کمدی خانوادگی L’Homme au sac بازی کند که در حال حاضر در مرحله پس از تولید است.

آدام شنکمنکارگردان فیلم Disenchanted and Bringing Down the House بر عهده مرد کیف و آلن رایس فیلمنامه نوشته شده است.

داستان The Bagman از زمانی شروع می شود که کیف هدیه بابانوئل به سرقت می رود. در این شرایط، بابانوئل از لیستی از بچه های شیطان برای استخدام ونس استفاده می کند. ونس به تازگی از زندان آزاد شده است و می خواهد جنایت را رها کند و کریسمس بدون جرم و جنایت را با خانواده اش داشته باشد. در عوض، ونس به همراه دخترش و گروهی از الف‌ها مجبور می‌شوند تا بزرگترین سرقت خود را برای نجات کریسمس انجام دهند.

آلن ریچسون لارنس گری، بن اورارد، رگ تایگرمن و دن اسپیلو تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. طبق قراردادی، آلن ریچسون باید در 3 فیلم شرکت آمازون ایفای نقش کند که یکی از آنها مرد با کیف است.

آلن ریچسون اخیراً فصل 2 سریال ریچر و فیلم وزارت جنگ غیرقانونی به کارگردانی را فیلمبرداری کرده است. گای ریچی این بازیگر زن در فیلم فرشتگان معمولی با هیلاری سوانک او همبازی بود که ۲۱ مهر (۲۲ مهر) روی پرده سینما می رود.

بخوانید  Five Nights At Freddy's Movie Passes $200 Million Worldwide, Despite Second-Weekend Dropoff