بازی چند نفره The Last of Us لغو شده است


Naughty Dog در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که توسعه The Last of Us Online پس از شکست‌های متعدد لغو شده است.

در سال های اخیر، Naughty Dog در حال توسعه یک بازی آنلاین و چند نفره مستقل از دنیای The Last of Us بوده است و بازیکنان مطمئن نبودند که چگونه این پروژه متفاوت را تجربه کنند. با این حال گزارش هایی در مورد روند توسعه این پروژه منتشر شده است که حاکی از کاهش اعضای تیم سازنده و توقف تولید بازی بوده است، اگرچه مدیر تولید این پروژه اواخر ماه گذشته با ادامه توسعه بازی تایید کرد، پروژه آنلاین جاه طلبانه Naughty Dog متوقف شد.

سازنده اخیرا تایید کرده است که توسعه بازی چند نفره The Last of Us Online لغو شده است. به نظر می رسد مقیاس و جاه طلبی Naughty Dog برای ساخت این پروژه به این معنی است که آنها باید زمان و انرژی زیادی را برای پشتیبانی پس از انتشار اختصاص دهند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند که به ساخت بازی های تک نفره داستان محور که به آن شهرت دارند ادامه دهند.

Naughty Dog در بیانیه رسمی خود گفت: “تیم توسعه چند نفره The Last of Us از زمانی که ما روی The Last of Us Part 2 کار کردیم، در مرحله پیش تولید پروژه خود بوده اند. ما در نهایت نسخه دوم را تولید کردیم که ثابت کرد بسیار عالی است. تجربه ویژه و ارزشمند در این مدت، تیم چند نفره طرح‌های خود را برای The Last of Us Online دوباره بررسی کردند و در نهایت به چشم‌انداز روشنی رسیدند که تجربه‌ای زیبا و رضایت‌بخش از گیم‌پلی ارائه کرد و اشتیاق ما را برای حرکت رو به جلو در مسیری که در آن بودیم افزایش داد. .

بخوانید  این هفته در بازی Princess Peach: Showtime و بازی های بیشتر ماریو صرفه جویی کنید

با ورود به مرحله تولید کامل، مقیاس جاه طلبی ما مشخص شد. ما باید تمام منابع استودیو خود را به انتشار و پشتیبانی پس از عرضه برای The Last of Us Online در سال های آینده اختصاص می دادیم، که به شدت بر توسعه بازی تک نفره ما تأثیر می گذاشت. بنابراین ما دو راه پیش رو داشتیم: یکی تبدیل شدن به یک استودیوی بازی سازی انحصاری مبتنی بر خدمات آنلاین، یا اینکه می توانیم تمرکز خود را بر ساخت بازی های تک نفره و روایتی ادامه دهیم. ما به همه کسانی که روی این پروژه کار کردند افتخار می کنیم. تجربیات و فناوری های سرمایه گذاری شده در این پروژه به ما در توسعه بازی های آینده کمک می کند و در آینده ارزشمند خواهد بود. »

سپس Naughty Dog در بیانیه مطبوعاتی خود تأیید کرد که بازی‌های جاه‌طلبانه جدیدی را توسعه خواهد داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر