بیشتر دیالوگ های Venom از Marvel’s Spider-Man 2 حذف شد


صداپیشه ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرده است که تنها 10 درصد از دیالوگ های ضبط شده او در این بازی استفاده شده است.

ونوم یکی از شرورهای مرد عنکبوتی ۲ مارول بود که طرفداران از زمان معرفی او برای مبارزه با او هیجان زده بودند. با توجه به اینکه حدود یک ماه از انتشار بازی می گذرد، به نظر می رسد که اینسومنیاک گیمز توانسته است به خوبی از حضور ونوم استفاده کند و انتظارات طرفداران را برآورده کند. اما جالب اینجاست که تنها بخش کوتاهی از صدای ضبط شده ونوم در فیلم Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است.

تونی تاد، صداپیشه Venom اخیرا تایید کرد که تنها 10 درصد از دیالوگ های ضبط شده او در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است. این صداپیشه همچنین توضیح داد که برخی از دیالوگ های ضبط شده او مربوط به زمانی است که سیمبیوت در بدن مایلز مورالس نفوذ کرده است. با این حال، به نظر می رسد که این ایده در نهایت توسط Insomniac Games کنار گذاشته شده است.

Insomniac Games قبلاً اعلام کرده بود که در صورت وجود تقاضای کافی از طرفداران، امکان اسپین‌آف با محوریت Venom وجود دارد. از آنجایی که بسیاری از دیالوگ های ضبط شده تاد در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشدند، این امکان وجود دارد که بتوان از آنها در بازی دیگری استفاده کرد. Marvel’s Spider-Man 2 اکنون در پلی استیشن 5 در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اسپیکرهای بازی روی شانه Hori برای جمعه سیاه به فروش می رسد