به گفته وین دیزل، Fast and Furious اکنون با یک سه گانه به پایان خواهد رسید، نه دو فیلم

دیزل در ادامه گفت: “قبل از ساخت این فیلم، استودیو پرسید که آیا می تواند یک فیلم دو قسمتی باشد. بعد از اینکه استودیو قسمت 1 را دید، آنها گفتند که می توانید Fast X: The Finale را یک سه گانه بسازید؟ خب اوه.” میشل رودریگز، یکی از بازیگران فیلم، افزود: “در هر داستانی سه عمل وجود دارد.”

Fast X در 19 مه 2023 روی پرده سینماها می رود.

Fast X در آوریل 2022 تولید خود را آغاز کرد، اما زمانی که کارگردان جاستین لین – که مدت‌ها با این فرنچایز ارتباط داشت – به سرعت پروژه را ترک کرد، به سرعت با مشکلاتی مواجه شد. لوئیس لتریر (The Incredible Hulk، لایو اکشن لوپین نتفلیکس) جایگزین او شد.

دیزل و رودریگز در فیلم Fast X به همراه جوردانا بروستر، تایرس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز و سونگ کانگ به ایفای نقش پرداخته اند. تازه واردها عبارتند از بری لارسون (کاپیتان مارول)، جیسون موموآ (آکوامن) و دانیلا ملکیور (جوخه انتحار) – به علاوه ریتا مورنو (داستان وست ساید) در نقش مادربزرگ دام.

دیزل سپس از مصاحبه کننده دور شد و گفت: “من در اینجا به مشکل خواهم خورد.” بازگشت به واقعیت: دیزل برای این موضوع مشکلی نخواهد داشت. در واقع، ممکن است که این یک آبشار برنامه ریزی شده برای تولید باشد حتی بیشتر buzz برای سری Fast.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ارائه مستند 20 روز در ماریوپل نمایش چهره واقعی جنگ

به گفته وین دیزل، ستاره و تهیه کننده، Fast X می تواند یک سه گانه باشد. او در مراسم فرش قرمز فیلم در رم امروز، 12 می، گفت که یونیورسال می‌خواهد Fast X یک سه‌گانه باشد. در ابتدا قرار بود دو فیلم باشد، اما استودیو می‌پرسید چرا یک فیلم بیشتر نباشد.