بررسی تلویزیون OLED ال جی C3; بی نقص ترین تلویزیون سال 2023


شاید در بازار عجیب ایران، تلویزیون میان رده ای که دو سال پیش معرفی شد، همچنان یکی از انتخاب های برتر برای کاربران به حساب می آید. در واقع، رقابت بین مدل‌های میان‌رده هر گجتی به قدری شدید و شدید است که شرکت‌ها می‌توانند در طول سال رقبای متعددی را برای مدل‌های خود راه‌اندازی کنند. اما باید این واقعیت را بپذیریم که تلویزیون LG C2 با گذشت دو سال از معرفی خود، همچنان یک انتخاب مطمئن برای طیف وسیعی از خریداران است.

به هر حال پس از یک انتظار نسبتا طولانی، نسخه جدیدی از تلویزیون های میان رده سری C ال جی با نام C3 وارد بازار ایران شده است; اما آیا می توان هم اکنون C2 را فراموش کرد و در تمامی مقالات راهنمای خرید مدل قدیمی را با C3 جایگزین کرد؟

اگر با خانواده محصولات سری C ال جی آشنا نیستید، ال جی C3 یک تلویزیون هوشمند 4K است که از پنل های OLED کره ای استفاده می کند. این تلویزیون مجهز به پردازنده نسل ششم آلفا 9 است که علاوه بر برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند بهبود کیفیت صدا و تصویر، سطح روشنایی را نیز با عملکرد تقویت روشنایی تلویزیون‌های ال‌جی افزایش می‌دهد.

ال‌جی C3 کار دشواری برای جایگزینی تلویزیون C2 دارد

ال جی تلویزیون C3 OLED را در طیف وسیعی از اندازه ها شامل مدل های 42 اینچی، 48 اینچی، 55 اینچی، 65 اینچی، 77 اینچی و 83 اینچی عرضه کرده است. ما C3 77 اینچی را برای بررسی داشتیم. در حال حاضر مدل 55 اینچی حدود 63 میلیون تومان، نسخه 65 اینچی حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید نسخه 77 اینچی باید بیش از 160 میلیون تومان هزینه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر