گزارش دو نسخه انحصاری Xbox را که برای انتشار روی PS5 برنامه ریزی شده اند، نام می برد



پس از گزارشی که در هفته گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه ایکس‌باکس می‌تواند بازی‌های شخص اول خود را – که به طور سنتی انحصاری کنسول‌های ایکس باکس است – روی کنسول‌های رقیب مانند PS5 و نینتندو سوییچ عرضه کند، گزارش بعدی نشان می‌دهد که دو بازی اول از این نوع به‌صورت گسترده‌تر آنلاین هستند. دامنه. نسخه قبلاً انتخاب شده است.

آ گزارش از The Verge به نقل از منابع آشنا با استراتژی مایکروسافت که می گویند Hi-Fi Rush و Pentiment اولین بازی های ایکس باکس هستند که قرار است بر روی یک کنسول رقیب منتشر شوند. Sea of ​​Thieves، ماجراجویی دزدان دریایی چندنفره آنلاین ایکس‌باکس، می‌تواند امسال نیز عرضه گسترده‌تری داشته باشد.

در حال پخش: Hi-Fi RUSH | تریلر جوایز

در حالی که عناوین فوق تنها عناوین گزارش شده با ضرب‌الاجل‌های قطعی‌تر هستند، عناوین دیگری برای عرضه بر روی کنسول‌های غیر ایکس‌باکس گزارش شده‌اند، از جمله بازی حماسی Bethesda در سال 2023 و ایندیانا جونز و دایره بزرگ. حداقل یک دوره کوتاه انحصاری در Xbox داشته باشید. یک گزارش جداگانه نشان می دهد که یکی از انحصاری های کلاسیک ایکس باکس، Gears of War، می تواند به کنسول های دیگر نیز راه یابد.

پس از سال‌ها جنگ کنسول‌ها بر روی بازی‌های انحصاری پلتفرم هر شرکتی که می‌تواند ارائه دهد، تمرکز داشت، این حرکت در صورت به ثمر نشستن مایکروسافت باید یک تغییر عظیم در استراتژی برای مایکروسافت باشد. The Verge این حرکت را به کاهش سرعت مشترکان Game Pass مرتبط می‌کند، در حالی که خرید مایکروسافت از تعدادی از توسعه‌دهندگان بزرگ، از جمله Activision-Blizzard و Bethesda نیز ممکن است به تغییر جهت کمک کرده باشد.

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش خود برای کسب تاییدیه تصاحب Activision-Blizzard از تنظیم‌کننده‌های ضدانحصار، مجبور شد با نینتندو و سونی قراردادهایی امضا کند تا اطمینان حاصل شود که Call of Duty در پلتفرم‌های مربوطه رقبای خود در دسترس باقی می‌ماند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر