کلیپ انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4; استدلال پو و ژن


کلیپ جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ منتشر شده است که نحوه آشنایی جنگجوی اژدها و ژن را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که کلیپ 3 دقیقه ای جدید انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (پاندای کونگ فوکار 4) از استودیو دریم ورکس منتشر شده است. این ویدیو نشان می دهد که چگونه پو با دزدی به نام جین آشنا می شود که به قهرمان داستان کمک می کند تا با آفتاب پرست بجنگد و او را آموزش می دهد تا به یک جنگجوی اژدها تبدیل شود. انیمیشن Kung Fu Panda 4 برای اکران در تاریخ 18 آوریل 1402 (8 مارس 2024) برنامه ریزی شده است.

در یوتیوب تماشا کنید به زودی در آپارات

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش ناخدای قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی اکشن ماجراجویی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 بود و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

بخوانید  کتاب هنری جدید Final Fantasy 14: Endwalker دارای محتوای بازی رایگان است
تحریریه مجله بازی یک گیمر