بازیگران برادران منندز در فصل دوم سریال Monster


کوپر کخ و نیکلاس الکساندر چاوز برای نقش برادران منندز در فصل دوم Monster انتخاب شدند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم کوپر کخthe Power Book II: Ghost Actor and نیکلاس الکساندر چاوز، بازیگر سریال بیمارستان عمومی (بیمارستان عمومی) برای بازی در نقش برادران منندز به فصل دوم سریال گلچین هیولا (هیولا) شبکه آنلاین نتفلیکس پیوست. نقش کوپر کخ اریک مندز و نقش نیکلاس الکساندر چاوز لیل منندز در فصل 2 این سریال پلیسی مهیج رایان مورفی بازی میکنند.

این فصل دنباله ای بر Monster: The Jeffrey Dahmer Story، فصل اول مجموعه گلچین است. ایوان پیترز به عنوان یک قاتل سریالی بدنام به نام جفری دامر قرارداد. فصل اول سریال Monster پس از پخش در سپتامبر 2022 به نهمین برنامه محبوب تلویزیونی در نتفلیکس تبدیل شد. فصل دوم داستان واقعی برادران منندز را روایت می کند که به قتل والدین خود در سال 1996 محکوم شدند.

برادران مناندر در جلسات دادگاه ادعا کردند که این قتل ها به دلیل سال ها آزار و اذیت والدین آنها بوده است. اما این ادعا هرگز ثابت نشد و اریک و لیل بدون امکان آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شدند. هنوز مشخص نیست فصل دوم Monster چه بخشی از زندگی برادران منندز را پوشش می دهد، اما نتفلیکس مستندی درباره این دو برادر دارد. ظاهرا انتخاب بازیگران فصل 2 قبل از اعتصاب نویسندگان انجام شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رکورد پرفروش ترین بازی های بلیزارد توسط Diablo 4