رکورد پرفروش ترین بازی های بلیزارد توسط Diablo 4

لازم به ذکر است که دیابلو 4 از قابلیت cross-play و cross-progression در تمامی پلتفرم ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Co-op برای حداکثر چهار نفر، از جمله Co-op محلی دو نفره، در بازی گنجانده شده است.

بازی Diablo 4 موفق شد در عرض چهار روز پس از دسترسی اولیه خود، رکورد تاریخی خود را به ثبت برساند.

این بازی امروز به طور رسمی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. Xbox Series S و رایانه های شخصی منتشر شد; اما خریداران دو تریم Deluxe یا Ultimate از 11 ژوئن به زودی به آن دسترسی پیدا کردند. اگرچه بلیزارد آمار دقیقی را منتشر نکرده است، اما گفته می شود که در طول دوره دسترسی اولیه، بازیکنان بیش از 93 میلیون ساعت یا بیش از 10000 سال را صرف بازی Diablo 4 کرده اند.

طبق گفته اکتیویژن بلیزارد، این بازی Diablo 4 توانست سریع ترین فروش را در بین آثار بلیزارد تجربه کند. این ادعا بر اساس تعداد نسخه های پیش از انتشار بازی است که هم در کنسول ها و هم در رایانه های شخصی یک رکورد عالی را به ثبت رساند.

مایک ایبارارئیس بلیزارد گفت: “دیدگاه ما در بلیزارد ایجاد تجربیات حماسی برای همه است و Diablo 4 تحقق باورنکردنی این چشم انداز است.” با گیم پلی بسیار قابل تنظیم، داستان سرایی جذاب و گزینه های متعدد برای تعامل با جهان، این بیان استادانه از دنیای Diablo نمونه ای عالی از کاری است که تیم توسعه با استعداد ما می تواند انجام دهد.”

بخوانید  برنامه اکران The Lord of the Rings: Gollum را مشخص کنید