امکان پخش فصل دوم سریال The Last of Us در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025

هفته گذشته، فصل اول The Last of Us با قسمت 9 با عنوان Look for the Light به پایان رسید و نسخه های فیزیکی آن شامل 4K UHD، Blu-ray و DVD در ماه جولای از راه می رسد. اگرچه فصل دوم این سریال برای تولید چراغ سبز نشان داده است، بلا رمزی می گوید حداقل تا پایان سال 2024 نباید منتظر ماند.

The Last of Us Season 2 رویدادهای The Last of Us Part 2 را پوشش می دهد. کریگ مازن او در مصاحبه ای با GQ Media تایید کرد که داستان دومین بازی این مجموعه در چندین فصل روایت می شود.

بلا رمزی اخیرا اعلام کرد که طرفداران نباید حداقل تا پایان سال 2024 برای فصل دوم سریال The Last of Us منتظر بمانند.

نیل دراکمن تایید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین The Last of Us 1 و 2 تغییر نخواهد کرد: “تنها زمانی که بلا رمزی می تواند تغییر کند این است که بگوید من نمی خواهم با شما کار کنم. حتی در آن زمان، من مطمئن نیستم که باید به او اجازه انجام این کار را بدهیم. [احتمالا] ما باید او را برای فصل 2 برگردانیم.”

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون بلا رمزی اعلام کرد که انتظار نمی رود فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO در آینده نزدیک پخش شود و احتمالا در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد.

بلا رمزی اخیراً در برنامه تاک شو جاناتان راس اعلام کرد: “[شروع پخش فصل دوم سریال The Last of Us] طول میکشه. فکر می کنم از اواخر امسال یا اوایل سال آینده فیلمبرداری این فصل را شروع کنیم. بنابراین [پخش فصل دوم] این احتمالاً در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 اتفاق می افتد.”

بخوانید  Diablo 4 فروش 666 میلیون دلاری را پشت سر گذاشت و رکورد جدیدی را برای بلیزارد ثبت کرد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر