خدمه Mantis و همراهان جدید را در تریلر Star Wars Jedi: Survivor نشان دهید

دانلود فیلم آپارات

همانطور که قبلاً وعده داده شده بود، الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از Star Wars Jedi: Survivor منتشر کرده است تا جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت ارائه دهد.

از دیگر شخصیت های بازی می توان به Marin از Star Wars: The Clone Wars اشاره کرد که یکی از همراهان کال است و در نبردها شرکت خواهد کرد. تریلر به پناهگاهی اشاره می کند که امپراتوری ممکن است نتواند به آن برسد. با نگاهی به تاریخچه دیگر آثار جنگ ستارگان، می توان انتظار داشت کال و دوستانش برای دفاع از این منطقه امن در Star Wars Jedi: Survivor با یکدیگر همکاری کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Survivor توسط استودیو Respawn Entertainment با تمرکز بر داستان و شخصیت ها منتشر شده است. در این دنباله، کال کاستیس که اکنون یک جدی تمام عیار است، پنج سال پس از وقایع نسخه اول به مبارزه با امپراتوری باز می گردد. همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود، اما حداقل این شخصیت به تیم Mantis و دوستان جدیدی مانند آکونا بود آیا او دارد

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 می (28 آوریل) برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. هدف این بازی این است که با سیارات بزرگتر با ماموریت های جانبی بیشتر، انواع دشمنان جدید، توانایی های جدید نیرو و پنج موقعیت شمشیر نوری، تجربه وسیع تری نسبت به بازی اول این سری به بازیکنان بدهد.

بخوانید  مشخص شدن مدت زمان DLC داستانی Resident Evil Village: Shadows of Rose