امتیاز لازم برای تقدیرنامه فوق العاده بالای Destiny 2 برای رتبه های نگهبان کاهش یافته است

بانجی در توییتی نوشت: «برای هماهنگی بهتر با اهدافمان، امتیاز Commendations مورد نیاز برای تکمیل گل‌ها را در تمام رده‌های نگهبان کاهش داده‌ایم. «توضیحات اشیاء در 16 مارس به‌روزرسانی می‌شود تا الزامات ستایش جدید را منعکس کند. »

به‌روزرسانی رتبه‌های نگهبان: برای همسویی بهتر با اهدافمان، امتیاز تقدیرنامه‌های لازم برای تکمیل گل‌ها را برای همه رتبه‌های نگهبان کاهش داده‌ایم.
توضیحات هدف در 16 مارس به‌روزرسانی می‌شود تا شرایط جدید تقدیرنامه را نشان دهد.

— Bungie Help (@BungieHelp) 14 مارس 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



با این حال، تنها تعداد کمی از فعالیت ها تحسین برانگیز را به ارمغان می آورند، و همانطور که برخی از بازیکنان کشف کرده اند، یکی از بهترین راه ها برای تسلط بر سیستم این است که تیمی از آتش نشان ها را جمع آوری کنید، به فعالیت Wellspring بروید و هر تیم خود را با پرتاب موشک از بین ببرید. حمله کنند. هنگامی که همه به صفحه تبریک می رسند، کارت ها می توانند پخش شوند و با تکرار این روند برای حدود 30 دقیقه، بازیکنان به شرایط لازم برای دستیابی به رتبه 7 نگهبان دست خواهند یافت.

در حال حاضر، برای انتقال از رتبه 6 به رتبه 7 تا پایان فصل، به امتیاز تبریک 750 نیاز دارید، در حالی که با کسب رتبه های بالاتر، این تعداد به صورت تصاعدی افزایش می یابد. برای رسیدن به سطح بالای سیستم رتبه بندی نگهبان Destiny 2، رتبه 11، به امتیاز جامعه 6000 نیاز دارید که در صورت داشتن زمان می توانید از چندین صد حمله به دست آورید. شایان ذکر است که برخی از ستایش‌ها امتیاز بیشتری به حساب می‌آیند، زیرا کسب نوک تسلط از تیم شما، امتیاز ستایش شما را بسیار سریع‌تر افزایش می‌دهد.

یکی از بهبودهای جدید کیفیت زندگی که در Destiny 2: Lightfall معرفی شده است، یک سیستم تجلیل، تجلیل دیجیتالی است که می‌توان پس از انجام چندین فعالیت، اعطا کرد. ستایش ها نیز بخشی ضروری از سیستم Guardian Ranks هستند، اما دریافت تعداد مورد نیاز برای ارتقاء رتبه های Guardian کار زیادی می طلبد. در پاسخ به انتقاد جامعه از هزینه بالای تمجیدهای مورد نیاز، Bungie تصمیم گرفت تعداد مورد نیاز برای پیشرفت را کاهش دهد.