ارائه سریال یک روز داستان یک دوستی 20 ساله

یک روز یک سریال کمدی، درام و عاشقانه جدید از سرویس پخش نتفلیکس است. با اینکه سریالی زیبا و فوق العاده است اما تا حدودی غم انگیز است.

در سال 2009 رمانی با عنوان «روزی روزگاری» منتشر شد. (یک روز) ارسال شده توسط دیوید نیکولز. این رمان به قدری محبوب و مورد استقبال قرار گرفت که برنده جایزه «کتاب سال کهکشانی» در جشنواره کتاب بریتانیا در سال 2010 شد. دو سال بعد این کتاب با شخصیت های اصلی آن هاتاوی و جیم استرجس به فیلم تبدیل شد. نسخه سینمایی بر خلاف کتاب مورد استقبال قرار نگرفت و از نظر منتقدان استقبال چندانی نکرد. 145 منتقد در Rotten Tomatoes امتیاز رضایت 36 درصدی را به آن دادند و به آن رتبه‌بندی کمتر از حد متوسط ​​دادند.

پس از گذشت نزدیک به 10 سال، سرویس استریم نتفلیکس شروع به احیای این فیلم و داستان معروف و محبوب آن کرد. در فیلم One Day، امبیکا ماود در نقش اما مورلی و لئو وودال در نقش دکستر میهو بازی می‌کنند. این سریال تا حد زیادی مورد استقبال منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. حتی 46 منتقدی که این سریال را در Rotten Tomatoes تماشا کردند، رضایت خود را به 91 درصد رساندند. در مجموع فکر می کردند این سریال گذر زمان را به خوبی به تصویر می کشد و اهمیت آن را نشان می دهد. سریالی غمگین و در عین حال سرگرم کننده اما از ابتدا تا انتها حس عاشقانه قوی دارد.

دکستر میهو و اما مورلی در یک روز

در مقابل، منتقد وبسایت معتبر تلگراف نوشت که رمان پرفروش دیوید نیکولز به طرز ماهرانه ای به یک سریال درام قابل هضم برای عصر نتفلیکس تبدیل شده است. علاوه بر منتقدان، تماشاگران نیز از این سریال یک روزه استقبال کردند. این سریال در سرتاسر جهان بینندگان زیادی داشت و رقم 9.9 میلیون بیننده را به ثبت رساند. با چنین تفاسیری می توان گفت که سریال یک روز نقطه عطفی در کارنامه کاری امبیکا ماد و لئو وودال است و سکوی پرشی برای آنها خواهد بود. «بیست سال. دو نفر» حالا بهتر است به سراغ داستان این سریال برویم:

بخوانید  Snag A 2TB PS5 SSD For As Low As $90 At Amazon

سال 1988 است و دکستر میهو و اما مورلی به تازگی با هم آشنا شده اند. هر دو می دانند که فردای آن روز، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، باید راه خود را ادامه دهند. اما پس از تنها یک روز با هم بودن، آنها نمی توانند از فکر کردن به یکدیگر دست بردارند. با گذشت سالها، دکس و ام شروع به زندگی جداگانه ای می کنند که با افرادی که روزی آرزوی تبدیل شدن به آنها را داشتند بسیار متفاوت است. با این حال، ناتوان از کنار گذاشتن چیز خاصی که در همان شب اول آنها را گرفت، یک رابطه غیرعادی بین آن دو ایجاد می شود.

لئو وودال در نقش دکستر میهو در یک روز

بیش از 20 سال است که هر ساله در همان روز 24 تیرماه تصاویر کوتاهی از زندگی و رابطه آنها می بینیم تا با آنها آشنا شویم. دکس و ام با نبردها و مبارزات، امیدها و فرصت های از دست رفته، خنده و اشک روبرو می شوند. همانطور که معنای واقعی این روز سرنوشت ساز آشکار می شود، آنها باید با ماهیت عشق و خود زندگی کنار بیایند. سریال One Day اگرچه قابلیت تماشای مجدد دارد اما یک سری نقاط ضعف نیز دارد. بینندگان زمان زیادی را با دکس، مادر مهربانش آلیسون و پدر کم حرفش استیون می گذرانند.

با این حال، هیچ عکسی از خانواده من وجود ندارد و به ندرت به آنها اشاره می شود. انتخاب بازیگر زن هندی در نقش اصلی به وضوح یک انتخاب عمدی بود زیرا این شخصیت در رمان سفیدپوست است و آن هاتاوی در اقتباس سینمایی سال 2011 بازی کرد. بنابراین، نام بردن از خانواده من در متن داستان و توسعه زندگی او غفلت عجیبی به نظر می رسد. به گفته خود Ambika Maude، مجموعه One Day بخش‌های بیشتری از داستان رمان را در بر می‌گیرد تا نسخه سینمایی. به گفته برخی از منتقدان و تماشاگران، شاید بهتر از نسخه سینمایی باشد.

اما مورلی و دکستر میهو در یک روز در جاده هستند

با گذشت زمان مشخص می‌شود که مهم نیست وقایع 15 جولای چقدر مهم یا کاملاً فراموش شده باشد، چه آن‌ها بحثی داشته‌اند که رابطه‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد یا ما به سادگی آن‌ها را در حال صحبت در پارک دیدیم، باز هم روز مهمی هستند. هر 15 جولای که ما به آن سر می‌زنیم، بخش کوچکی از داستان عاشقانه پیچیده، زیبا، خسته‌کننده و دلخراش اما و دکس را روایت می‌کند، از روز ملاقات اما و دکس تا آن روز خاص. این سریال روز بزرگداشت دوستی و کسانی است که به زندگی ما معنا می بخشند.

بخوانید  Spielberg And Scorsese Having "Emergency Call" With WB Discovery CEO After Latest Move

اگرچه لحظات عاشقانه ای وجود دارد، اما این یک سریال افسانه ای نیست. در عوض، تجربه زندگی را دقیقاً همانگونه که هست، با تمام جادو و اضطرابی که به همراه دارد، ارائه می دهد. علاوه بر این، این سریال هرگز به شخصیت ها آسیب نمی رساند، حتی زمانی که در بدترین حالت خود قرار دارند. جوانان را از ساده لوحی قدیمی رهایی می بخشد. زمان ثابت می کند که حتی بهترین های ما نیز قادر به انجام کارهای وحشتناک هستیم. این سریال به جای اینکه دکس، ام و اطرافیانشان را به خاطر اشتباهاتشان شرمنده کند، تصمیمات آنها را با دقت نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه آنها در هر جنبه ای از زندگی خود طنین انداز می شوند.


سریالی شبیه به سریال One Day

دیزی ادگار جونز و پل مسکال در یک فیلم

سلسله مردم عادی

سریال مردم عادی

  • بازیگران: دیزی ادگار جونز، پل مسکال و دزموند ایستوود
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 12

داستان این سریال در ایرلند می گذرد و رابطه پیچیده ماریان و کانل را روایت می کند. همه فکر می کنند ماریان آدم عجیبی است، اما او اصلا به این مسائل اهمیت نمی دهد و اهمیتی نمی دهد. این رابطه در دوران نوجوانی آنها مخفیانه آغاز می شود، اما همه چیز به طور ناگهانی در کالج ترینیتی تغییر می کند. ماریان علیرغم موفقیت های علمی اش اصلاً زندگی شخصی خوبی ندارد. از طرفی کانل دانشجو و ورزشکار بسیار خوبی است که با مادرش زندگی می کند. شخصی در خانه دنیز (مادر ماریان) کار می کند. این سریال بر اساس رمان بسیار محبوب و پرفروش سالی رونی به همین نام ساخته شده است.


دو شخصیت از سریال ژاپنی First Love in the Prairie

سلسله عشق اول

بخوانید  هزینه توسعه Tekken 8 چندین برابر بیشتر از بازی قبلی بود

سریال عشق اول

  • بازیگران: هیکاری میتسوشیما، تاکورو ساتو و کاهو
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد قسمت ها: 9

یک زوج جوان در اواخر دهه 1990 اولین عشق خود را ملاقات می کنند، در دهه 2000 پیر می شوند و در نهایت به امروز می رسند و متوجه می شوند که بیست سال بعد، رابطه آنها هنوز فراموش نشدنی است. میتسوشیما که به‌خاطر اجراهای ظریف و جسورانه‌اش شناخته می‌شود، نقش یائه نوگوچی، مهماندار جاه‌طلبی را بازی می‌کند که متوجه می‌شود سرنوشت نقشه‌های دیگری برای او دارد. زمانی که در بحبوحه رسیدن به آرزوهایش دچار حادثه ای غم انگیز می شود. ساتو که طیف وسیعی از اجراهای اکشن تا عاشقانه را به نمایش گذاشته است، نقش هارومیچی نامیکی را بازی خواهد کرد که زمانی در نیروهای دفاع شخصی خلبان بود اما دیگر آن مسیر حرفه ای را دنبال نمی کرد. پس از 15 سال، آنها دوباره ملاقات می کنند و سعی می کنند اولین عشق خود را از طریق خاطرات زنده کنند.


آن هاتاوی و بازیگر سیاهپوست فیلم عشق مدرن

سلسله عشق مدرن

سریال عشق مدرن

  • بازیگران: کریستین میلیوتی، براندون ویکتور دیکسون و آن هاتاوی
  • سال انتشار: 2019 تا 2021
  • تعداد قسمت ها: 16

عشق مدرن عشق را در اشکال مختلف آن از جمله فیزیکی، عاشقانه، خانوادگی، افلاطونی و عشق به خود بررسی می کند و در هشت قسمت نیم ساعته ارائه می شود. سریالی به سبک گلچین که اشکال مختلف عشق تجربه شده را بررسی می کند. این داستان بر اساس ستون هفتگی نیویورک تایمز به همین نام است که در سال 2004 شروع شد. از آنجایی که این سریال تامل برانگیز بر روی انواع عشق تمرکز دارد، می تواند یک انتخاب عالی برای طرفداران سریال یک روز باشد. Modern Love یک سریال واقعاً عمیق است و استفاده از کمدی آن به خوبی ماهیت جدی داستان را خنثی می کند و آن را قابل هضم و تکان دهنده می کند.