هزینه توسعه Tekken 8 چندین برابر بیشتر از بازی قبلی بود

سازنده Tekken 8 می گوید که هزینه ساخت این بازی چندین برابر هزینه تولید نسخه هفتم بوده است.

Bandai Namco در نظر دارد به زودی یک فروشگاه درون بازی برای Tekken 8 راه اندازی کند که این موضوع باعث انتقاد از سازنده شده است. اگرچه محتویات این فروشگاه تزئینی است و تاثیری در گیم پلی بازی ندارد، بسیاری از طرفداران Tekken 8 نسبت به اضافه شدن پرداخت های درون برنامه ای ابراز نگرانی کرده اند. چرا که این افراد دوست ندارند بازی محبوبشان در مسیری مشابه Mortal Kombat 1 و Street Fighter 6 قرار گیرد.

کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده سری Tekken در پاسخ به توییت‌های برخی از طرفداران درباره پرداخت درون‌برنامه‌ای در Tekken 8 گفت: «هزینه‌های ساخت بازی امروز 10 برابر گران‌تر از دهه 1990 و بیش از دو یا سه برابر گران‌تر از ساخت Tekken است. 7. حتی حفظ کیفیت سرورهای Fight Lounge برای ما هزینه زیادی دارد.

شخصیت ویکتوری کینگ در Tekken 8

در گذشته بخش زیادی از بازی وجود نداشت و بخش آنلاین وجود نداشت. بازی ها هرگز چنین وضوح و کیفیت نمایشی نداشته اند. در حال حاضر، بسیاری از مردم می خواهند بازی را برای مدت طولانی امتحان کنند و انتظار پشتیبانی مداوم دارند. به همین دلیل است که پشتیبانی و به روز رسانی مداوم بازی هزینه دارد. با تغییر دوره های زمانی، هزینه ها افزایش می یابد. همچنین شرایط اقتصادی و سایر موارد در حال تغییر است و در صورت عدم اقدام، حمایت و اجرای بازی به سادگی تا چند ماه آینده به پایان می رسد.

Tekken 8 از زمان انتشار بیش از دو میلیون واحد فروخته است. این بازی در مقایسه با نسخه های قبلی این سری از نظر محتوا و کیفیت در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. طرفداران این بازی اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا هزینه های تولید را جبران کنند و از طریق پرداخت های درون برنامه ای از آن پشتیبانی کنند. علاوه بر فروشگاه درون بازی، Bandai Namco در حال اضافه کردن شخصیت های اضافی است. Eddy Gordo اولین جنگنده جدید Tekken 8 خواهد بود که بهار آینده اضافه خواهد شد.

بخوانید  فاش شدن پیکربندی PCB کارت گرافیک Radeon RX 7900XT

تحریریه مجله بازی یک گیمر