آلن ریچسون فقط بر اساس ظاهرش برای ثور تست داد، زیرا “هیچکس به بازیگری اهمیت نمی دهد”

آلن ریچسون، ستاره ریچر فاش کرده است که برای فیلم اصلی ثور تست بازیگری داده است، اما رویکرد او به آزمایش، در نگاه گذشته، می‌تواند مانع از دریافت نقش شود. او به Men's Health گفت که «آن را جدی نمی‌گرفت» زیرا فکر می‌کرد فیزیک لازم برای این نقش را دارد و چیز دیگری در بخش بازیگری مهم نیست.

او گفت: “فکر کردم اگر شبیه این مرد باشم نقش را به من می دهند؛ هیچ کس واقعاً به بازیگری اهمیت نمی دهد.”

ظاهراً تیم بازیگری ثور پس از تست بازیگری به ریچسون اطلاع دادند که نقش او را می‌بازد، اما او «دانش» کافی برای دریافت نقش نشان نداد. در نهایت، کریس همسورث نقش را ایفا کرد و برادر خود لیام را برای این نقش شکست داد. کریس همسورث بعداً اعتراف کرد که اولین تست بازیگری او برای این نقش “ممکن” بود، اما تلاش‌های بعدی او بهبود یافت.

ظاهراً دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، پیشنهاد نقش ثور را داشت، اما به دلیل تعهد به سریال جیمز باند، آن را رد کرد. از دیگر بازیگرانی که برای ثور تست کردند می‌توان به جوئل کینامن، چارلی هانام و الکساندر اسکارسگارد اشاره کرد.

همسورث نقش ثور را در چندین فیلم مستقل و در فیلم‌های تیمی Avengers بازی کرد. تایکا وایتیتی، کارگردان، شایعاتی درباره Thor 5 با بازی همسورث شنیده است، اما کارگردان قصد ندارد بخشی از آن باشد. در مورد همسورث، او گفت که مردم از او به عنوان ثور خسته شده اند.

در مورد ریچسون، او در حال حاضر در سریال محبوب Prime Video Reacher بازی می کند. او در ادامه در فیلم وزارت جنگ غیر جنتلمنی گای ریچی دیده می شود.

بخوانید  بازی Baldur's Gate 3 Patch 9 به زودی عرضه می شود، نسخه کامل برای سال 2023 در نظر گرفته شده است

ریچسون همچنین اخیراً در مورد اینکه می‌خواهد روزی نقش بتمن را بازی کند صحبت کرده است. او با دنیای دی سی بیگانه نیست، زیرا در اسمال ویل نقش آکوامن و در تایتان هاک نقش آکوامن را بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر