جفری رایت از بتمن 2 می خواهد که زندگی خصوصی کمیسر گوردون را بررسی کند

بتمن در سال 2022 منظره ای آشنا از متحد مجری قانون Caped Crusader، جیم گوردون، به مخاطبان داد و برای دنباله، جفری رایت بازیگر می گوید که دوست دارد مردی را که در پشت نشان قرار دارد کشف کند. رایت در مصاحبه با امریکن فیکشن توضیح داد که می‌خواهد بررسی کند که گوردون چگونه باید ماسک بزند، اگرچه بسیار ظریف‌تر از کاپوت ضد گلوله‌ای که محافظ رابرت پتینسون بر سر می‌کرد.

رایت به گفتگوی فیلم گفت: “من در مورد زندگی خصوصی او و افرادی که همان سطح مسئولیت را با او دارند که این چهره عمومی از درستی و نیکی را دارند تعجب می کنم.” “من تعجب می کنم که زیر کمیسر گوردون چیست زیرا بتمن کلاه خود را می پوشد اما به نوعی گوردون نیز ماسک می پوشد. گوردون به شیوه ای خاص عدالت را از طریق نوع عدالت خود نشان می دهد، نه اخلاق، و من تعجب می کنم که چه چیزی می تواند پشت این نقاب پنهان شود. با فداکاری هایی که ممکن است باید در نظر بگیرد زیرا او به این شخصیت عمومی و وظیفه مدنی خود بسیار می بخشد. این همه چه چیزی در زیر نقاب او بر دوش اوست؟ به آنها. ببینید.”

در کمیک‌ها، گرگ کاپولو و اسکات اسنایدر دویدن بتمن، گوردون را در چندین خط داستانی بیشتر جلوه داد، از جمله یک فلاش بک به یاد ماندنی در خلال سال صفر که راز شوم پشت پالتوی نمادین او را فاش کرد. سایر تیم‌های خلاق کتاب‌های مصور نیز روی گوردون تمرکز کرده‌اند و او را به جایگزین جالبی برای بتمن تبدیل کرده‌اند که به شدت به حاکمیت قانون اعتقاد دارد.

بخوانید  اعلام قطعی دائمی سرورهای دو نسخه اول Forza Horizon

در مورد پیشرفت در بتمن 2، رایت می‌گوید که هنوز فیلمنامه‌ای از نویسنده و کارگردان مت ریوز ندیده است، اما انتظار دارد زمانی که تولید در نهایت شروع شود، ارتقا پیدا کند. دنباله ای برای The Batman مدت کوتاهی پس از نمایش اولین فیلم با نقدهای تحسین برانگیز اعلام شد و با توجه به اینکه جیمز گان و پیتر سافران کارگردانی جدید برای استودیو دی سی را رهبری می کنند، انتظار می رود بتمن 2 در 3 اکتبر 2025 از راه برسد. به عنوان یک فیلم فیلم دنیای دیگر دی سی.

طرفداران برای بازگشت به گاتهام نیازی به انتظار زیادی ندارند، زیرا نمایش تلویزیونی پنگوئن امسال در مکس منتشر خواهد شد و ظهور شخصیت شرور کالین فارل را در دنیای جنایتکار آن شهر ترسیم می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر