آغاز یک همکاری تاریخی: MSI و تیم مسابقه مرسدس بنز دست می دهند

گزارش پایان اطلاعیه

معظم MSI اخیراً همکاری خود را با تیم مسابقه مرسدس بنز در جریان مسابقه بین المللی 12 ساعته Bathurst آغاز کرده است. در استرالیا اعلام شده است.

تیم مسابقه کرافت بامبو همچنین با شرکت پیشرو MSI همکاری می کند از محصولات استقبال می کند MSI آنها راندمان، سرعت و قدرت بالا را به ارمغان می آورند. یک مزیت در هر دهم ثانیه، دقیقاً همان چیزی که در رقابت به دنبال آن هستیم! این مشارکت در واقع در چارچوب یک هدف مشترک که برنده شدن در رقابت است، تصور می شود. من شخصاً زیبایی را نمی بینم MSI من مشتاقانه منتظر شروع و تداوم این همکاری پربار هستم.»

“ما در مورد این همکاری هیجان زده هستیم، زیرا ما اولین شرکتی هستیم که وارد دنیای مسابقات GT شدیم و قصد داریم فناوری های جدید را به مسابقات مجازی بیاوریم. این همکاری واقعاً گواهی بر پیگیری بی وقفه MSI برای “نوآوری های پیشرفته و ایجاد یک کاربر متفاوت است. تجربه برای مشتریان ما.

رهبر تیم صنایع دستی بامبو، داریل اویونگ، در مورد همکاری بین این دو شرکت گفت:

تیم مسابقه‌ای کرافت بامبو از 3 تا 5 فوریه در مسابقات بین‌المللی 12 ساعته Bathurst شرکت خواهد کرد. تیم با یک مرسدس بنز Amg Gt3 Pro با تیونینگ کامل و کامپیوتر MSI او رقابت خواهد کرد و شکوه و قدرت را به نمایش خواهد گذاشت. این دو شرکت در نیمه اول سال 2023 همکاری خود را در این زمینه تشدید خواهند کرد.

محصولات بازی MSI

به گفته سام چرن، معاون بازاریابی MSI:

بخوانید  برای نصب آپدیت فصل 4 Overwatch 2 به 38 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید

Msi دلیل این همکاری را افزایش محبوبیت جهانی شبیه سازهای اتومبیل رانی و ماموریت این شرکت برای ارائه بهترین محصولات به گیمرها در دنیای واقعی و مجازی می داند.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

مشارکتی که برای اولین بار ظاهر شد MSI با تیمی مجرب و با تجربه قهرمانی در مسابقات بین المللی در دنیای رقابت واقعی حضور دارد.