برای نصب آپدیت فصل 4 Overwatch 2 به 38 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید

Blizzard Entertainment اخیراً تمام محتوای فصل 4 Overwatch 2 را فاش کرد. از یک قهرمان پشتیبانی کاملاً جدید Lifeweaver گرفته تا چندین ریزه کاری، تغییرات کلی و رویدادهای محدود به زمان. با این حال در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که برای نصب این آپدیت فضای ذخیره سازی زیادی نیاز است.

بلیزارد پیامی ارسال کرده است که به بازیکنان توصیه می‌کند هنگام اجرای به‌روزرسانی فصل 4 Overwatch 2، 38 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان داشته باشند. این بسته به‌روزرسانی مجدد است که تمام اصلاحات بازی پایه را در خود جای داده است تا اندازه نهایی کلاینت بازی از بین نرود. از کنترل اگر فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارید، می‌توانید Overwatch 2 را دوباره نصب کنید و همچنان به به‌روزرسانی دسترسی داشته باشید.

فصل 4 بازی Overwatch 2 در تاریخ 22 آوریل (11 آوریل) روی پلتفرم های Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5، PC و Nintendo Switch راه اندازی شد. فصل 4 Overwatch 2 نبرد پولی را با پوسته امپراطور اسطوره ای کهکشانی برای سیگما، حالت های BOB و Weave با زمان محدود، تغییرات تعادل و موارد دیگر به ارمغان می آورد.

بلیزارد انترتینمنت اعلام کرده است که بازیکنان برای نصب آپدیت فصل چهارم Overwatch 2 به 38 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.